پخش تلاوت‌های نیمه‌نهایی تا فینال مسابقات سراسری قرآن در «صدای قرآن»
کد خبر: 2900232
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
محمدزاده خبر داد:

پخش تلاوت‌های نیمه‌نهایی تا فینال مسابقات سراسری قرآن در «صدای قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر رادیو قرآن از پخش تلاوت‌های نیمه‌نهایی تا فینال سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اپلیکیشن چندرسانه‌ای «صدای قرآن» خبر داد.

محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برپایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن که هم‌اکنون در مصلای شهر تبریز در حال برگزاری است، اظهار کرد: شبکه رادیویی قرآن، امسال برای نخستین‌بار در ایام برگزاری مسابقات قرآن، طرح ابتکاری را به آزمایش گذاشته است که این طرح، طراحی اپلیکیشن چندرسانه‌ای صدای قرآن است.
مدیر رادیو قرآن افزود: در این نرم‌افزار کاربردی، کلیپ‌های تصویری و صوتی و عکس و متن از روند برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن به اشتراک گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به استقرار برخی از عوامل گروه رادیویی قرآن در محل برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن عنوان کرد: تعدادی از همکاران رادیو قرآن ضمن حضور در محل برگزاری مسابقات در مصلای شهر تبریز و هتل محل اسکان متسابقان، نسبت به تهیه و تولید بسته‌های جذاب از متن و حاشیه این دوره از رقابت‌ها اقدام کرده و پس از تدوین و آماده‌سازی بر روی این اپلیکیشن چندرسانه‌ای قرار می‌دهند.
محمدزاده در ادامه گفت: در این اپلیکیشن تلاوت‌های انجام شده در بخش قرائت از مرحله نیمه نهایی به بعد به صورت کامل همراه با عکس قاری گذاشته می‌شود که این تلاوت‌ها قابلیت پخش آنلاین و دانلود را دارند.
محمدزاده ادامه داد: قرآن‌دوستان و علاقه‌مندان به پیگیری روند اجرای سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن می‌توانند با نصب این اپلیکیشن کاربردی بر روی گوشی‌های خود(در حال حاضر فقط سیستم‌های اندروید) به صورت بسیار ساده، کم‌حجم و سریع از آخرین اخبار و رویدادهای قرآنی این دوره از مسابقات مطلع شوند.
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به سایت رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir مراجعه کنند.

captcha