تحکیم بنیان خانواده و روابط خانوادگی در رادیو سلامت
کد خبر: 2887092
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

تحکیم بنیان خانواده و روابط خانوادگی در رادیو سلامت

کانون خبرنگاران نبأ/ رقیه بقائی: برنامه «حس خوب زندگی»، سه‌شنبه، پنجم اسفندماه با موضوع «تحکیم بنیان و روابط خانوادگی» در رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، خانواده به عنوان مهم ترین کانون بشری، عنصر اساسی در تشکیل، پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت است، لذا سعادت هر جامعه ای منوط به نیک بختی خانواده های آن جامعه است. بنابراین، باید هر چه بیشتر در جهت نیل به سعادت‌مندی آن کوشید. دست‌یابی به این مهم تنها از طریق شناسایی کامل عوامل تحکیم بنیان خانواده امکان‌پذیر است.

بنابر اعلام روابط عمومی رادیو سلامت، سه‌شنبه، حجت‌الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه به این سوال که از انجام کدام کار در منزل لذت می‌برید و کدام کار را دوست ندارید؟ پاسخ می‌دهد.

این برنامه عصرگاهی به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است.

یادآور می‌شود، برنامه «حس خوب زندگی» به صورت مجله‌ای شاد و با بخش‌های کوتاه و متنوع، به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به سبک زندگی سالم می‌پردازد.

captcha