رژيم صهيونيستی در سر قرضاوی تراشه كار گذاشته است
کد خبر: 2598963
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

رژيم صهيونيستی در سر قرضاوی تراشه كار گذاشته است

گروه بين‌الملل: هنرمند مشهور مصری با انتقاد شديد از شيخ يوسف قرضاوی، مفتی مصری الاصل قطر و از حاميان اصلی اخوان المسلمين گفت: قرضاوی يا مُرده و يا رژيم صهيونيستی تراشه‌ای در سرش جاسازی كرده است!

به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روزنامه مصری اليوم الاسابع، حسن يوسف، هنرمند مشهور مصری، در يك برنامه تلويزيونی افزود: يوسف قرضاوی اكنون دوبلور و بازگوكننده افكار و نظرات رژيم اسرائيل است.
حسن يوسف ادامه داد: قرضاوی ديگر آن شيخی نيست كه من می شناختم، با او مشورت می كردم و به نظراتش اعتقاد داشتم. هركس او را ببيند، باور نمی كند كه همان قرضاوی سابق است.
اين هنرمند مصری خاطرنشان كرد: من در گذشته، به خاطر علاقه ام به شيخ قرضاوی هر پنجشنبه برای حضور در دروس قرضاوی به قطر می رفتم، در نماز جمعه به امامت وی شركت می كردم و سپس به مصر بازمی گشتم و او را «احياگر» اسلام در قرن حاضر می دانستم، اما اكنون از آن قرضاوی كه من می شناختم، اثری نمانده و او يا مرده است و يا اسرائيل توانسته «تراشه»ای در مغز او كار بگذارد تا او اين حرف ها را بزند و اين مواضع را اتخاذ كند!
وی سپس در پاسخ به پرسش مجری برنامه گفت: بله، هيچ كاری از اسرائيل بعيد نيست!
قرضاوی ماه اوت پس از اقدام ارتش مصر در متفرق كردن تحصن هواداران محمد مرسی رييس جمهور بركنارشده مصر در ميدان رابعه العدويه ضمن حمله به ارتش مصر، گفت: حتی ارتش رژيم صهيونيستی مانند ارتش مصر رفتار نكرده است. وی از سربازان ارتش مصر خواست به دستورات نظامی عمل نكنند.
captcha