برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل(ع) کاشان - آران و بیدگل
کد خبر: 1422185
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل(ع) کاشان - آران و بیدگل

خبرنگاران افتخاری/ جواد دهقانی آرانی: دبیر کمیته کتاب و کتاب‌خوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) کاشان - آران و بیدگل از برگزاری مسابقه ملی کتاب‌خوانی این کنگره از کتاب «تشنه‌تر از آب» خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا قادری، دبیر کمیته کتاب و کتاب‌خوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) کاشان - آران و بیدگل گفت: فرصت شرکت برای حضور علاقه‌مندان در این مسابقه که از روز میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) همزمان با 12 خردادماه آغاز شد تا روز 22 بهمن‌ماه سال جاری، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اعلام فراخوان به تمامی مراکز فرهنگی برای تهیه کتاب افزود: تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها، مراکز هیئت‌های مذهبی حضرت ابوالفضل(ع)، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، ستادهای برگزاری نماز جمعه، دفاتر امور فرهنگی بقاع متبرکه امامزادگان، ادارات آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سراسر کشور کتاب «تشنه‌تر از آب» را تهیه کنند.

به گفته قادری، شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب و تکمیل پاسخنامه که در صفحه آخر این کتاب چاپ شده است، می‌توانند آن را به نشانی شهرستان‌های کاشان، میدان امام رضا(ع)، بلوار قمر بنی‌هاشم(ع)، علقمه 18، کانون فرهنگی، هنری مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) و شهرستان آران و بیدگل، میدان حضرت ابوالفضل(ع)، کانون فرهنگی، هنری ولایت، هیئت ابوالفضلی(ع) دهنو ارسال کنند.

عضو هیئت‌امنای مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) میدان امام رضا(ع) کاشان تصریح کرد: افراد برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی تهیه کتاب در مراکز و نهادهای فرهنگی خود می‌توانند با شماره‌های 09132614579،09133618199 و 09135500091 تماس بگیرند.

قادری اظهار کرد: جوایز برندگان مسابقه ملی کتاب‌خوانی کتاب «تشنه‌تر از آب» پس از قرعه‌کشی سفرهای زیارتی عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس، هدیه کتب نفیس، خودرو، لوازم خانگی و هزاران جایزه نفیس دیگر است.

وی در ادامه افزود: کتاب «تشنه‌تر از آب» اثر حجت‌الاسلام مهدی خدامیان آرانی، نویسنده 78 کتاب به زبان فارسی و عربی و نفر اول مسابقه رضوی سال بیروت است.

به گفته قادری، این کتاب در 24 فصل شامل مقدمه، ضمیمه‌ها، پیوست‌های تحقیقی، منابع تحقیقی، سؤالات مسابقه کتاب‌خوانی، فهرست کتب چاپ شده نویسنده و بیوگرافی نویسنده چاپ شده است.

این فعال فرهنگی گفت: این کتاب به شیوه‌ای بسیار نو و ابتکاری ضمن بیان وقایع، حوادث و تحلیل مسائل تاریخی پیام‌های آموزشی آن نیز به‌صورت غیر مستقیم و جذاب به مخاطب منتقل می‌شود.

قادری در پایان با اشاره به قلم روان، ساده، جذاب و تأثیرگذار این مؤلف آرانی با ثبت فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی در قالب کتاب همراه با مستندات تاریخی، اظهار کرد: آثار فارسی این مؤلف اندیشمند و فرهیخته با عنوان «مجموعه اندیشه سبز» به بیان زیبایی‌های مکتب شیعه می‌پردازد تا جوانان را هرچه بیشتر با آموزه‌های دینی و معارف اسلامی آشنا کند.

captcha