اعلام فراخوان کارگاه آموزشی ردیف‌های آوازی شبیه‌خوانی و تعزیه
کد خبر: 1418080
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

اعلام فراخوان کارگاه آموزشی ردیف‌های آوازی شبیه‌خوانی و تعزیه

گروه هنر: کارگاه آموزشی ردیف‌های آوازی شبیه‌خوانی و تعزیه از سوی انجمن تعزیه ایرانیان با همکاری دفتر تعزیه و کانون نمایش‌های آیینی و سنتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سایت انجمن تعزیه ایرانیان، این کارگاه در دو دوره پیوسته سه‌ماهه(هر دوره شامل 12 جلسه) برگزار و در پایان هر دوره گواهی تأیید انجمن تعزیه ایرانیان به هنرجویان اعطا خواهد شد.
براساس این گزارش هر یک از علاقه‌مندان در صورت گذراندن این دوره عالی، اگر از اعضای وابسته انجمن باشند امکان ارتقا به عضو پیوسته انجمن را خواهند یافت و اگر هنرجوی غیرعضو باشند عضویت آنها به شکل وابسته انجمن فراهم می‌شود.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی براساس مندرجات فراخوان، یک قطعه عکس 4×3، تصویر کارت ملی، تکمیل فرم ثبت‌نام  و فیش پرداخت شهریه سه‌ماه نخست به مبلغ 600000 ریال به حساب شماره 4297970951 شعبه تکیه دولت به نام انجمن تعزیه ایرانیان است.
متقاضیان برای شرکت در این دوره آموزشی تا 15 مرداد فرصت دارند که اصل فیش و مدارک مورد نیاز را به کانون نمایش‌های آیینی و سنتی واقع در تهران، خیابان حافظ جنوبی، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، پلاک 18، طبقه دوم ارسال کنند.

captcha