نشست کانون مداحان شهرستان سیمرغ برگزار شد
کد خبر: 1414415
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

نشست کانون مداحان شهرستان سیمرغ برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: نشست کانون مداحان، ۱۵ خردادماه با حضور مداحان و شاعران مذهبی شهرستان سیمرغ در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسین پورمحمد، مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این نشست با اشاره به نقش مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: مناسب‌های دینی و مذهبی فرصت‌هایی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ الهی است و برگزاری چنین برنامه‌هایی در روحیه اقشار مختلف جامعه اثرگذار است.

وی افزود: در دنیای امروز دشمنان قسم خورده اسلام بزرگ‌ترین مانع را بر سر راه خود، شیعیان می‌دانند و دائم به دنبال فتنه هستند.

پورمحمد با اشاره بر لزوم توجه مداحان به توصیه‌های مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد نهضت امام خمینی(ره)، آشنایی جهانیان با اسلام اصیل بود. امام(ره) جان و دل جهانیان را تسخیر کرد و این دین مبین را از جمود، ایستایی سیاسی و فرهنگی حاکم بر جوامع اسلامی نجات داد و به‌واسطه انقلاب مهدی‌گونه خویش، ندای اسلام را بر بام جهان طنین‌انداز کرد.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با اشاره به کلام مقام معظم رهبری خطاب به مداحان  که شما پیاده‌ نظام جبهه ‌نرم هستید و نگاه اهل‌ بیت(ع) به مقوله مدیحه‌‌سرایی نگاه خاصی است، یادآور شد: جامعه مداحان باید هوشیار باشند چون دشمن در بحث مداحی با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت تلاش می‌کند تا اینکه شیعه را از اهداف اصلی‌اش دور کند و از این راه بر شیعه لطمه وارد کند.

captcha