کودکان را باید با علم الهی آشنا کنیم تا بدانند سرچشمه اندیشه‌های انسان خداست
کد خبر: 1413527
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
معاون مؤسسه مهد قرآن ستاره‌های یاسین ملایر:

کودکان را باید با علم الهی آشنا کنیم تا بدانند سرچشمه اندیشه‌های انسان خداست

خبرنگاران افتخاری/ شیرین آذر: معاون مؤسسه مهد قرآن ستاره‌های یاسین ملایر گفت: کودکان را باید با زبانی ساده به علم الهی آشنا کنیم تا بدانند سرچشمه همه اندیشه‌های انسان خداست.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شیرین آذر، معاون مؤسسه مهد قرآن ستاره‌های یاسین ملایر طی سخنانی بیان کرد: کودکان را باید با زبانی ساده به علم الهی آشنا کنیم تا بدانند سرچشمه همه اندیشه‌های انسان خداست.

وی ادامه داد: باید استعداهای کودک خود را از همان خردسالی بشناسیم و برای پرورش این استعدادها تا جایی که ممکن است محیط و وسایل را فراهم کنیم. به این ترتیب سعی برآن داشته باشیم با تشویق و ترغیب، کودکان را با  اصول مذهبی و دینی برای داشتن زندگی سالم و ایده‌آل در آینده آشنا و آنان را برای درک  مفهوم انتظار واقعی حضرت صاحب‌الزمان(عج) آماده کنیم.

آذر در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور برای نوآموزان این مهد قرآن در روزهای سوم، چهارم و پنجم ماه شعبان‌المعظم، به ترتیب مصادف با میلاد بزرگ‌سالار شهیدان، امام حسین(ع)، علمدار کربلا ابوالفضل‌العباس(ع) و حضرت امام زین‏‌العابدین(ع)، اظهار کرد: طی این مراسم با شکلات و شیرینی از بچه‌ها پذیرایی و سعی شد نوآموزان قرآنی با زندگی و شخصیت این بزرگواران آشنا شوند.

یادآور می‌شود، مؤسسه مهد قرآن کریم ستاره‌های یاسین شهرستان ملایر در سراسر سال فعال بوده و به تربیت حافظان خردسال می‌پردازد.

captcha