اجرای طرح تلاوت تخصصی قرآن در فریدونکنار
کد خبر: 1391427
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

اجرای طرح تلاوت تخصصی قرآن در فریدونکنار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح تلاوت تخصصی قرآن همراه با برگزاری کارگاه‌های ارتقای مهارت قرائت قرآن به‌صورت عملی و تئوری در فریدونکنار اجرا می‌شود.

هاجر بابانژاد، مدیرمسئول مؤسسه یاسین فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با اجرای این طرح آموزشی، گفت: طرح تلاوت تخصصی قرآن همراه با برگزاری کارگاه‌های ارتقای مهارت قرائت قرآن به‌صورت عملی و تئوری در فریدونکنار اجرا می‌شود و کلاس‌های آموزشی این طرح، هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 16:30 دایر است.

وی اظهار کرد: این دوره تخصصی که از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز شده است، ویژه قاریان قرآن برگزار می‌شود و مؤسسه یاسین در راستای اجرای این طرح به شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان قرآنی می‌پردازد.

بابانژاد عنوان کرد: همچنین مؤسسه یاسین فریدونکنار به‌منظور ترویج آموزه‌های قرآنی در سطح شهرستان و ارائه روش‌های آموزشی نوین اقدام به برگزاری جلسات آموزش قرآن در سطح شهرستان کرده است.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با مباحثی در زمینه لحن و نغمات، وقف و ابتدا و همچنین ترجمه و مفاهیم قرآن در سطوح 1 تا 3 آشنا می‌شوند.

مدیرمسئول مؤسسه یاسین فریدونکنار خاطرنشان کرد: این دوره طی دو مرحله برگزار می‌شود و پس از گذراندن هر دوره، شرکت‌کنندگان مورد بازآموزی قرار می‌گیرند تا اساتید از میزان پیشرفت آنها اطلاع یابند.

captcha