ترغیب جوانان به مطالعه؛ اثر جشنواره «ملکوت»
کد خبر: 1377388
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱
برگزیده جشنواره ملکوت عنوان کرد:

ترغیب جوانان به مطالعه؛ اثر جشنواره «ملکوت»

گروه فضای مجازی: برگزیده جشنواره ملکوت گفت: زمانی که جوانان به واسطه شرکت در این جشنواره به سمت مطالعه اثری با موضوع قرآنی حرکت می‌کنند، به مرور مفاهیم آن اثر در وجودشان تأثیر می‌گذارد.

رسول گل‌محمدی، برگزیده جشنواره ملکوت، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در حوزه فرهنگ، اقدامات بسیاری انجام شده است اما برگزاری جشنواره ملکوت، کار مثبتی بوده و هر اندازه تعداد اینچنین جشنواره‌ها بیشتر و با کیفیت مناسبی برگزار شود، قطعاً شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود.

وی افزود: وبلاگ‌نویسان برای شرکت در جشنواره ملکوت، باید ابتدا کتاب را می‌خواندند و براساس برداشت‌های‌شان مطالب را می‌نگاشتند. این حرکت، سبب شده بود تا کشش جوانان به این سمت بیبشتر شود و جوانان بسیاری جذب مسائل قرآنی و عقیدتی شوند.

برگزیده جشنواره ملکوت تصریح کرد: زمانی که جوانان به واسطه شرکت در این جشنواره به سمت مطالعه اثری با موضوع قرآنی حرکت می‌کنند، به مرور مفاهیم آن اثر در وجودشان تأثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: قرآن تاریخ مصرف ندارد و مطالبی که در آن نگاشته شده است، دقیقاً با نیازهای روز جامعه همخوانی دارد؛ موضوع کتاب آیت‌الله العظمی جوادی‌ آملی هم موضوعی قرآنی بوده که کاملاً براساس نیازهای روز جامعه موضوعیت دارد.

captcha