موضوعات غیرتخصصی برای جشنواره ملکوت انتخاب شود
کد خبر: 1374581
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
زمانیان‌جهرمی:

موضوعات غیرتخصصی برای جشنواره ملکوت انتخاب شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت‌کننده بخش خلاصه‌نویسی جشنواره ملی ملکوت اظهار کرد: موضوعات غیرتخصصی مانند سیره معصومین(ع) از کتاب‌های آیت‌الله جوادی آملی، محور این جشنواره قرار گیرد.

علی زمانیان‌جهرمی، شرکت‌کننده بخش خلاصه‌نویسی جشنواره ملی ملکوت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌اللملی قرآن(ایکنا)، در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: رشته تحصیلی بنده حقوق عمومی است و موضوع جشنواره به موضوع پایان‌نامه دکترای من نزدیک بود و به همین دلیل در جشنواره ملی ملکوت شرکت کردم.
وی عنوان کرد: کتاب‌های آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی سطح بسیار بالایی دارد و برای اکثر دانشجویان در حوزه معارف اسلامی دشوار است، به همین خاطر باید از دیگر کتا‌ب‌های آیت‌الله جوادی آملی در زمینه فلسفه دین، حقوق بشر، سیره معصومین(ع) و... در این زمینه استفاده شود، زیرا این کتاب‌ها برای دانشجویانی که رشته آنها الهیات نیست، قابل فهم‌تر است.
زمانیان‌جهرمی بیان کرد: رویکرد اصلی آیت‌الله جوادی آملی قرآن‌پژوهی است و این امر باعث می‌شود، افرادی که این کتاب‌ها مطالعه می‌کنند با گستره وسیعی از تفسیر و علوم قرآنی مرتبط شوند، اما برای عموم دانشجویان کتاب‌های شهید مطهری و حجت‌الاسلام قرائتی راحت‌تر درک می‌شود.

captcha