یادواره شهدای روستای میرود و پنج شهید گمنام منطقه بهنمیر برگزار شد
کد خبر: 1350163
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

یادواره شهدای روستای میرود و پنج شهید گمنام منطقه بهنمیر برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: در سالروز شهادت امام رضا(ع) از سوی ستاد یادواره شهدای محله میرود، یادواره شهدای روستای میرود و پنج شهید گمنام منطقه بهنمیر 13 دی‌ماه با حضور رئیس سازمان ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در این مراسم پس از قرائت کلام الله مجید یکی از شاعران بسیجی مازندرانی به قرائت اشعاری در وصف شهدا به زبان فارسی و مازندرانی پرداخت.



در ادامه مراسم نمایش حراج به کارگردانی و دراماتوژی حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران به اجرا درآمد.



سرهنگ مجتبی جعفری، نویسنده، محقق و رئیس سازمان ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به بیان فداکاری‌های رزمندگان اسلام، ارائه آمار و عملکرد جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش جاویدان رزمندگان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی و یک پارچگی کشور به صورت مستدل و مدون پرداخت.



وی به ارائه آمار تعداد شهدای جنگ تحمیلی به تفکیک ملیت و مذهب پرداخت و افزود: دشمنان ایران اسلامی در صدد این بودند که ایران را تجزیه و از شکل کنونی نقشه ایران خارج کنند که پافشاری‌ها و استقامت رزمندگان دلیر اسلام نگذاشت ذره‌ای از خاک میهن عزیزمان جدا شود.



در ادامه پس از تشییع سه شهید گمنام، صادق‌نژاد یکی از مداحان بسیجی اهل بیت(ع) به مداحی، عزاداری و وداع با شهدای گمنام  پرداخت.



یادآور می‌شود، در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی از ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس با ایجاد خاکریز، سنگر و عکس شهدا برپاشد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان در یادواره قرار گرفت.

captcha