برگزاری کارگاه آموزش صوت و لحن تکمیلی قرآن در فریدونکنار
کد خبر: 1314393
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

برگزاری کارگاه آموزش صوت و لحن تکمیلی قرآن در فریدونکنار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه آموزش صوت و لحن تکمیلی قرآن ویژه مربیان به‌مدت یک روز در هفته در فریدونکنار برگزار می‌شود.


هاجر بابانژاد، مدیرمسئول مؤسسه یاسین فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برپایی این کارگاه آموزشی، گفت: به‌همت مؤسسه یاسین فریدونکنار، کارگاه آموزش صوت و لحن تکمیلی قرآن ویژه مربیان به‌مدت یک روز در هفته در فریدونکنار برگزار می‌شود؛ این کارگاه‌های آموزشی از نیمه دوم مهرماه آغاز شده است و به‌مدت سه ماه دایر است.



وی اظهار کرد: مربیان با شرکت در این دوره توانایی تدریس تکمیلی قرائت، تجوید و صوت و لحن قرآن را کسب می‌کنند و انگیزه کسب مهارت‌های تخصصی در مربیان قرآن افزایش می‌یابد.



بابانژاد عنوان کرد: در پایان این دوره مربیان با روش‌های نوین آموزش صوت و لحن قرآن آشنا شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمو‌ن‌های پایان دوره می‌توانند به‌عنوان مربی صوت و لحن قرآن در سایر مراکز دینی و قرآنی به تدریس بپردازند.



مدیرمسئول مؤسسه یاسین فریدونکنار خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر کلاس‌های آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن به‌مدت دو روز در هفته با حضور حدود 20 نفر از علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی در مؤسسه یاسین فریدونکنار برگزار می‌شود.

captcha