افزایش جوایز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3670921
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

افزایش جوایز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات: جوایز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) بنابر تصمیم مؤسسه و بانی این مسابقات افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس تصمیم محمد انصاری، مؤسس و بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) جوایز حائزان رتبه‌ها اول و سوم تمامی شش رشته این دوره از مسابقات شامل حفظ کل، حفظ 20، 10 و 5 جزء و قرائت تحقیق و ترتیل‌ در تمامی سه مقطع زیر 16 سال، 16 تا 30 سال و بالای 30 سال افزایش یافت.
براساس گزارش ایکنا، نفرات اول رشته حفظ کل مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان، نفرات دوم مبلغ سه میلیون تومان و نفرات سوم مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند و در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز نفرات اول مبلغ دو میلیون و 200 هزار تومان، نفرات دوم یک میلیون و 700 هزار تومان و نفرات سوم یک میلیون و 500 هزار تومان اهدا می‌شود.
همچنین در رشته حفظ 10 جزء، نفرات نخست تا سوم به ترتیب مبالغ یک میلیون و 700 هزار تومان، یک میلیون و 400 هزار تومان و یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت می‌شود و در رشته حفظ 5 جزء نفرات اول تا سوم مبالغ یک میلیون تومان، 800 هزار تومان و 600 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
در رشته قرائت قرآن نیز به نفر اول مبلغ دو میلیون و 300 هزار تومان، به حائز رتبه دوم، دو میلیون تومان و نفر سوم نیز یک میلیون و 700 هزار تومان اعطا می‌شود. همچنین در رشته ترتیل‌خوانی هم نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبالغ یک میلیون 700 هزار تومان، یک میلیون و 400 هزار تومان و یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان جایزه پرداخت می‌شود
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha