فراخوان عجیب یک نشریه برای پیراهن امام حسین(ع)
کد خبر: 4211551
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

فراخوان عجیب یک نشریه برای پیراهن امام حسین(ع)

فصلنامه پژوهشنامه معارف حسینی به عنوان تنها نشریه تخصصی در حوزه امام حسین شناسی در نظر دارد که یکی از شماره‌های سال ۱۴۰۳ را به موضوع «پیراهن سیدالشهدا» اختصاص دهد و این شماره در تیراژ گسترده منتشر و در اختیار نخبگان جهان اسلام قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ایکنا، فصلنامه پژوهشنامه معارف حسینی به عنوان تنها نشریه تخصصی در حوزه امام حسین شناسی در نظر دارد که یکی از شماره‌های سال ۱۴۰۳ را به موضوع پیراهن سیدالشهدا اختصاص دهد و این شماره در تیراژ گسترده منتشر و در اختیار نخبگان جهان اسلام قرار خواهد گرفت. 

از نویسندگان و پژوهشگران علاقه‌مند به پژوهش در قلمرو اباعبدالله(ع) درخواست می شود مقالات خود را بر اساس ساختار فصلنامه معارف حسینی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ به سایت نشریه http://maarefehosseini.ir/ یا از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۱۲۳۵ شورای سردبیری مجله معارف حسینی ارسال نمایند. مقالات منتخب ضمن چاپ از هدایایی ارزشمند برخوردار خواهند شد.

مواردی از موضوعات شامل: 

سیر تاریخی پیراهن سیداشهدا، پیراهن سیدالشهدا در عرش الهی، پیراهن سیدالشهدا به عنوان نماد تشییع، پیراهن سیدالشهدا نماد تبیین معارف شیعی، پیراهن سیدالشهدا سند مظلومیت اباعبدالله، پیراهن سیدالشهدا پرچم قیام امام عصر(عج)، پیراهن سیدالشهدا در روایات معصومین(ع)، پیراهن سیدالشهدا در اشعار شاعران، پیراهن سیدالشهدا از دیدگاه عرفا، پیراهن سیدالشهدا از دیدگاه حکیمان الهی، پیراهن سیدالشهدا در ادبیات داستانی و رمان پیراهن سیدالشهدا در ادبیات جهان، راهکارهای معرفی پیراهن سیدالشهدا به جهانیان.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۰
0
0
منبع؟
captcha