رقابت خوب متسابقان رشته حفظ 20 جزء مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) با وجود قرعه‌های سخت
کد خبر: 3670576
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
ادیب‌زاده بیان کرد:

رقابت خوب متسابقان رشته حفظ 20 جزء مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) با وجود قرعه‌های سخت

گروه مسابقات: داور حسن حفظ رشته حفظ 20 جزء مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع زیر 16 سال و 16 تا 30 سال گفت: با وجود اینکه دو روز از زمان رقابت‌های این رشته و مقطع گذشته است، اما شاهد رقابت‌های خوب متسابقان با وجود قرعه‌های و سؤالات سخت بودیم.

مائده ادیب‌زاده، داور حسن حفظ رشته حفظ 20 جزء یازدهمین دوره مسابقات قرآن سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع زیر 16 سال و 16 تا 30 سال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص سطح شرکت‌کنندگان این مقطع، گفت: طی این دو روز، رقابت‌ها با وجود قرعه‌های سخت اما خوب و مطلوب بود.
وی با اشاره به اینکه قرعه‌های انتخابی بر اساس سؤالات مشابه، غیر متشابه و ... انتخاب شده بود، ادامه داد: برخی از شرکت‌کنندگان با وجود سؤالات سخت اما امتیاز کامل 100 را کسب کردند. اما برخی نیز در زمینه حسن حفظ با مشکل روبرو بودند.
ادیب‌زاده اظهار کرد: البته باید گفت طی این دو روز نیز غائبین در مسابقات زیاد بودند و امروز، 17 آذرماه نیز به دلیل وضعیت بد جوی و آب و هوایی عده‌ای نیز در راه مانده‌اند و نتوانستند در روز آزمون حضور پیدا کنند.
وی گفت: البته باید گفت در این میان بودند برخی از افراد که خودشان شخصا و با نوار و بدون حضور در کلاس محفوظاتشان را تثبیت می‌کردند و دارای مشکل در صوت ولحن، وقف و ابتدا و تجوید و صحت حفظ بودند دو برخی نیز از سطح متوسط برخوردار بودند.
داور حسن حفظ رشته حفظ 20 جزء با اشاره به نظم این دوره از مسابقات، تصریح کرد: البته من تنها در مرحله فینال سال گذشته عضو تیم داوری بودم اما امسال شاهد نظم خوبی طی برپایی مسابقات هستیم.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 15 تا 24 آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha