احیای ارزش‌های الهی و قرآنی از آرمان‌های اصلی مکتب اسلام است
کد خبر: 4212228
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

احیای ارزش‌های الهی و قرآنی از آرمان‌های اصلی مکتب اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: تا جان و نفس در بدن داریم در راه احیای ارزش‌های الهی و قرآنی که از آرمان‌های اصلی مکتب اسلام و انقلاب است ایستاده‌ایم.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهدا فراجا شهر رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، اظهار کرد: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون توسط مسئولان ذی‌ربط با او برخورد شود.

وی برخورد با بی‌حجابی را دغدغه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانوان دغدغه‌مند و خانواده شهدا و مؤمنین اعلام کرد و افزود: همه باید اصول و قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه جوانان و خون‌های زیادی برای اسلام و اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است، گفت: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باهم هستند تا این پدیده شوم را جمع کنند.

فلاحتی بیان کرد: دلدادگان به غرب و کسانی که دست تکدی‌گری به سمت دشمن دراز کرده‌اند به دنبال بهانه برای دشمنان نظام اسلامی ایران هستند لذا از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی، تصریح کرد: تا جان و نفس در بدن داریم در راه احیای ارزش‌های الهی و قرآنی که از آرمان‌های اصلی مکتب اسلام و انقلاب است، ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha