تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زنجان اندیشیده شده است
کد خبر: 4211948
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
رئیس ستاد انتخابات زنجان:

تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زنجان اندیشیده شده است

ابوالفضل رفیعی گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش‌بینی شده است.

مرحله دوم انتخابات مجلس در زنجان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تأکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان ـ طارم و خدابنده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییری داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روزشمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تأکید کرد: 11 اردیبهشت‌ماه جاری اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در حوزه انتخابیه  توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha