اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در خان ببین برگزار شد
کد خبر: 4211688
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در خان ببین برگزار شد

اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۳ با حضور بانوان قرآنی، حجت الاسلام‌میرشاهی مسئول هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی امروز، دوم اردیبهشت در سالن جلسات تبلیغات اسلامی خان ببین برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی خان ببین

به گزارش ایکنا از گلستان، اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۳ با حضور بانوان قرآنی، حجت‌الاسلام میرشاهی مسئول هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی امروز، دوم اردیبهشت در سالن جلسات تبلیغات اسلامی خان ببین برگزار شد.

 حجت‌الاسلام میرشاهی مسئول هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی خان ببین در خصوص پویش «زندگی با آیه‌ها» اظهار کرد: این طرح بسیار کاربردی، زیبا و اثرگذار است که در سال‌های گذشته جای خالی آن میان برنامه‌های فرهنگی ما وجود داشت.

وی ادامه داد: امسال با همگرایی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فرهنگی، مجموعه‌های دغدغه مند حوزه‌های قرآنی و فرهنگی در کشور تحت عنوان زیبا «زندگی با آیه‌ها» در حال انجام است که امیدواریم زندگی ما ممزوج، خوشبو و زیبا با آیات قرآنی شود.

 حجت‌الاسلام میرشاهی بیان کرد: برای شروع طرح یادشده قرار است آیات پرکاربردی از قرآن در زندگی ما نمود بیشتری پیدا کند تا با آنها آشنا شویم، خودمان، فرزندان و خانواده‌هایمان این آیات را حفظ کنیم که بیش از پیش در گفتمان جامعه ما به عنوان یک جامعه‌ای که براساس قرآن و اسلام مشی مسیر می‌کند، موفق تر باشیم.

همچنین در این جلسه کارشناس قرآنی ضمن تبریک به مناسبت عید فطر و قدردانی از تلاشهای قرآنی در راستای طرح زندگی با آیه‌ها(مسطورا) مطالبی را بیان داشتند و تغییر و تحول در اعضای هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در دستور کار قرار گرفت.

در پایان علاوه بر نقطه نظرات همه اعضاء و معرفی اعضای جدید، مصوباتی در خصوص مسائل قرآنی منطقه، تخصیصا طرح زندگی با آیه‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha