تجمع مردم تبریز در حمایت از عملیات «وعده صادق» + عکس
کد خبر: 4210471
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳

تجمع مردم تبریز در حمایت از عملیات «وعده صادق» + عکس

مردم انقلابی و ولایت مدار تبریز شامگاه 26 فروردین ماه در حمایت از عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم اشغالگر صهیونیستی در میدان ساعت تجمع کردند.

تجمع مردم، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مردم انقلابی و ولایت‌مدار تبریز شامگاه 26 فروردین ماه در حمایت از عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم صهیونیستی در میدان ساعت تجمع کردند. تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «خیبر خیبر یا یهود»، «خیبر خیبر یا صهیون»، «یا حیدر یا حیدر»، «عاشق جنگ با صهیونیم»، «غیرت ایرانی داریم»، از عملیات وعده صادق ابرار خرسندی کرده و حمایت از فلسطین را مورد تاکید قرار دادند.

حجت‌الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع مردمی، گفت: این تجمع باشکوه و پرشور جوابی به فریاد العطش مردم و کودکان غزه است و نشان از حمایت از مظلوم توسط مردم ایران و آذربایجان دارد.

وی با قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق، اظهار کرد: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل غاصب مبارک تمام مستضعفان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم است.

نظری یادآور شد: این عملیات نتیجه سال‌ها تلاش، ممارست و رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید تهرانی مقدم است و امیدی برای آزادی‌خواهان جهان بود و امروز جای شهدا دفاع مقدس همچون باکری و سلیمانی‌ها خالی است.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه پهپادها و موشک‌های سپاه دل مظلومان عالم را شاد کرد، افزود: شب ماندگار برای نظام اسلامی بود و ما بیدار ماندیم تا مردم غزه راحت بخوابند. ما امروز به قله‌های افتخار و صلابت نزدیک شده‌ایم و برای فتح قدس شریف آماده‌ایم و مردم نباید در جنگ رسانه‌ای دروغ‌پردازی‌های غرب را باور کنند.

انتهای پیام
captcha