عملیات «وعده صادق» پاسخی به شرارت‌های اسرائیل بود
کد خبر: 4210338
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

عملیات «وعده صادق» پاسخی به شرارت‌های اسرائیل بود

رئیس شورای شهر مشهد گفت: اسرائیل غاصب با این تصور که هر کاری انجام دهد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، پررویی را به اوج رسانده بود و به نظر می‌رسد عملکرد دیشب ایران، پاسخی به شرارت‌های اسرائیل بوده است.

حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهدحسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی درباره ضرورت پاسخ ایران به حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و حملات موشکی به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اظهار کرد: در رابطه با پاسخی که ایران به شرارت‌های اسرائیل غاصب در شب گذشته داد، باید دانست که حقیقتاً ایران بسیار خویشتن‌داری کرده است، زیرا یکی از راهبردهای کشورمان خویشتن‌داری در برابر دشمنان بوده است، اما اسرائیل غاصب با این تصور که هر کاری انجام دهد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، پررویی را به اوج رسانده بود.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد دیشب ایران، پاسخی به شرارت‌های اسرائیل بود، زیرا ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ نبوده است، همچنان که در جنگ تحمیلی نیز صدام جنگ را شروع کرد، بنابراین به نظر می‌رسد این‌کار بسیار درست، شایسته و به‌موقع انجام شد، زیرا آن‌ها تاکنون چند تن از دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچون شهید فخری‌زاده را ترور کردند و ایران خویشتن‌داری کرده بود، اما پس از تجاوز به خاک کشورمان در سوریه باید پاسخی داده می‌شد و امیدوارم با این پاسخ نتانیاهو بر سر عقل بیاید و بتواند حداقل خود را نجات دهد.

موحدیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال نو درباره اقتصاد که با مشارکت مردم محقق خواهد شد، افزود: ایشان در نماز عید فطر نیز بر وحدت مردم تأکید کردند، بدین‌ترتیب صرف نظر از سلایق و علایق مختلف در مقابل دشمن غاصب، همه‌ باید یک موضع واحد داشته باشیم و همبستگی‌مان را حفظ کنیم. در رابطه با دشمن خارجی همچون اسرائیل غاصب همگی باید منسجم و متحد در مقابل دشمن بایستیم و خدا نکند روزی دشمن در زمین خودمان بیاید و ما را درگیر کند.

وی گفت: باید اسرائیل را سر جای خود نشاند و با همبستگی و انسجام چنان‌که در جنگ تحمیلی وجود داشت، انشاءلله به برکت انسجام و همبستگی حتماً پیروز این میدان خواهیم بود و غزه پیروز و فلسطین آزاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha