پیام استاندار فارس به مناسبت شهادت «محسن صداقت»
کد خبر: 4209483
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

پیام استاندار فارس به مناسبت شهادت «محسن صداقت»

استاندار فارس به‌مناسبت شهادت محسن صداقت در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی دیگر از شهیدان راه قدس پیامی صادر کرد.

شهید «محسن صداقت»به گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 20 فروردین به‌مناسبت شهادت محسن صداقت در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی دیگر از شهیدان راه قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت باب گشوده‌ رحمت واسعه‌ الهی بر آدمیان است. خون شهید می‌جوشد و به مصداق آیه‌ شریفه‌ وَجَعَلَنِی مُبَارَکًا أَیْنَ مَا کُنتُ، در همه امور منشأ اثر است. برکت وجود شهید نه تنها به بازماندگان و اهل دنیا صفا و رشحات نور می‌تراود که حتی به گذشتگان و برزخیان هم نور و رَوح و ریحان می‌رساند.

آن خیزش ایمان و موج بیداری که در پی هر شهادتی جامعه را متنعم می‌سازد، مرهون نام و یاد شهید و شعاع برکتی که نصیب این وجود وارسته می‌شود «طِبْتُمْ وَ طَابَتِ الْأَرْضُ الَّتِی فِیهَا دُفِنْتُمْ» است.

شهادت فرزند برومند اسلام، شهید محسن صداقت، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس، در حمله ددمنشانه به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی دیگر از شهیدان راه قدس، گواه دیگری بر خوی جنایتکار و خبیث صهیونیستی و حق طلبی و آزادگی فرزندان خمینی کبیر ره است. لکن این‌گونه اعمال نمی‌تواند هراسی بر دلهای ملت امام حسین(ع) افکند و وجدان‌های بیدار و طینت‌های حق طلب را بر آنچه در غزه مقتدر مظلوم می‌گذرد، بیدارتر می‌کند.

گوارا باد بر اینان میهمانی بر خوان اکرام اباعبدالله و همنشینی با امام امت و شهدای راه حق و تبریک و تسلیت به خانواده و بازماندگان و هم رزمان این شهید راه حق.

به حول و قوه الهی دست مجازات این جنایتکاران، به زودی از آستین امت اسلام بیرون خواهد آمد و خون مظلومان هدر نخواهد رفت.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام
captcha