همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4203650
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در یاسوج خبر داد و گفت: عناوین و محورهای همایش نقش مردم در تکوین و استمرار انقلاب اسلامی، بررسی ابعاد و آثار نقش‌آفرینی اقشار مختلف در اقتدار، امنیت و رشد و پیشرفت کشور است.

وی تصریح کرد: بررسی راهکارهای تقویت حضور مردم در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تجلیل از فعالان مردمی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی از دیگر عناوین و محورهای همایش هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد زمان برگزاری همایش را چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه ساعت ۹ صبح مطرح کرد و گفت: این همایش در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha