قدردانی استاندار مازندران از مردم برای حضور حماسی در انتخابات
کد خبر: 4203106
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

قدردانی استاندار مازندران از مردم برای حضور حماسی در انتخابات

سیدمحمود حسینی‌پور با صدور پیامی از حضور پرشور مردم دیار علویان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد. ‎

استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، با صدور پیام قدردانی از حضور پرشور مردم دیار علویان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد. ‎
 
متن کامل این پیام بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت بصیر و انقلابی ایران در طی بیش از چهار دهه از حیات گرانسنگ انقلاب همواره در تمامی صحنه‌ها، با دشمن‌شناسی و درک موقعیت‌ها؛ زیباترین حماسه حضور را در راستای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام شهیدان(ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی رقم زده است.
 
انتخابات، یکی از مهم‌ترین و عالی‌ترین جلوه‌ها و نماد‌های حماسه حضور و مشارکت مردم در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است و ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی در این عرصه نیز همیشه حماسه‌ساز بوده‌اند و با ایفای نقش و رسالت خود، موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام شدند.
 
به لطف و فضل پروردگار؛  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور شورانگیز مردم و مشارکت غالب طبقات فکری و سیاسی در سراسر میهن اسلامی و دیار علویان برگزار شد و به رغم تمامی توطئه‌ها و جوسازی‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، که با همه ظرفیت‌ها سعی نمودند مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد نمایند؛ در سایه هدایت‌ها و منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حماسه‌ای دیگر را در صحیفه زرین تاریخ انقلاب ثبت و ضبط کردند.
 
ضمن تشکر از تمامی فعالان و برگزار کنندگان انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بطور ویژه از مردم مومن، بصیر و ولایتمدار مازندارن برای حضور پرشکوه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند بزرگ، عزت و اقتدار روزافزون ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.
ان‌شاء‌الله تعالی
 
 
انتهای پیام
captcha