انتخاب درست شور و نشاط را به جامعه تزریق می‌کند
کد خبر: 4202941
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

انتخاب درست شور و نشاط را به جامعه تزریق می‌کند

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا گفت: انتخاب درست باعث می‌شود شور و نشاط در همه ابعاد به جامعه اسلامی تزریق شود.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقدهحجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقده، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن قدردانی از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: اگر انتخابات پرشور برگزار شود و انتخاب درست نیز انجام شود، به طور قطع آثار و برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی ایجاد امید و نشاط در جامعه را یکی از پیامدهای مثبت انتخاب درست عنوان کرد و افزود: زمانی که مردم در میدان انتخابات حضور حدأکثری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند، مسئولان شایسته و پرقدرتی سرکار خواهند آمد که آنها نیز در مسیر مصالح ملی گام برخواهند داشت.

امام جمعه نقده با بیان اینکه در چنین شرایطی مردم به آینده انقلاب اسلامی و کشورشان بیش از پیش امیدوار می‌شوند، خاطرنشان کرد: یأس منافقین داخلی و دشمنان خارجی سایر پیامدهای شرکت در انتخابات است، اگر مردم در صحنه باشند با حضور حداکثری و انتخاب درست  می‌توانند باعث مأیوس شدن منافقین داخلی از دسیسه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا تأثیرگذاری در اتاق فکر دشمنان را یکی از آثار شرکت در انتخابات دانست و ادامه داد: نتایج انتخابات‌ها در ایران بر تحلیل‌ها و تصمیم گیری‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تأثیر مستقیم بر جای می‌گذارد، بنابراین باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی حضور کم‌رنگ در انتخابات را باعث فشار بیشتر دشمنان بر ایران اسلامی دانست و گفت: در حالی که حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و همچنین راهپیمایی‌ها باعث می‌شود که افزایش قدرت جمهوری اسلامی و بر هم زدن نقشه‌های دشمنان را شاهد شویم.

انتهای پیام
captcha