عنصر اصلی انقلاب اسلامی مردم است
کد خبر: 4202815
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

عنصر اصلی انقلاب اسلامی مردم است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عنصر اصلی انقلاب اسلامی مردم است، گفت: مردم بار دیگر با معرفت خویش نقش‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 11 اسفندماه در جریان بازدید از شعبات اخذ رأی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عنصر اصلی انقلاب اسلامی مردم است، گفت: مردم بار دیگر با معرفت خویش نقش‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

وی افزود: این تکلیف عبادی سیاسی بر گردن همه‌ ما است و راه تعیین آینده کشور شرکت در انتخابات است و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب در کار خیر باید عجله کرد.

رحمتی، به اهمیت انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: رشد و توسعه در کشور براساس قوانینی است که مجلس شورای اسلامی تصویب می‌کند و مبارزه با فساد، تشکیل کابینه، تحقیق و تفحص و ... بر عهده حوزه‌های نظارتی مجلس است و به تعبیری مجلس در راس امور است و امیدوارم مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، سهمی برای داشتن مجلس و ایران قوی داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۱۶۰ هزار رأی اولی در استان وجود دارد، اظهارکرد: رأی اولی‌ها از لذت بیشتر برخوردارند چراکه در سرنوشت آینده کشورشان سهیم‌ هستند و این بزرگترین رزمایش سیاسی برای نوجوانان است که با تحقیق خود در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام
captcha