11 اسفند روز نمایش وحدت ملی است
کد خبر: 4202796
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

11 اسفند روز نمایش وحدت ملی است

حجت‌الاسلام علیرضا رضوی گفت: 11 اسفند و روز برپایی انتخابات فرصت مناسبی برای نمایش وحدت ملی در ایران است.

حجت‌الاسلام علیرضا رضوی، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربیحجت‌الاسلام علیرضا رضوی، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن قدردانی از آحاد مردم که از نخستین لحظه‌های آغاز رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، گفت: امروز فرصت مناسبی برای نمایش وحدت ملی قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل تلاش مذبوحانه خود را آغاز کرده‌اند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند، ادامه داد: ولی خوشبختانه خودشان از این سری اقدامات شوم و عبث ناامید شدند و اقشار مختلف مردم به وظیفه دینی، ملی و اخلاقی خود جامه عمل می‌پوشانند.

رضوی یکی از جلوه‌های تلاش استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی را همین مقابله با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: ملت ما نیز با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در این رویداد سیاسی و اجتماعی پاسخ قاطعی را به دشمنان خود دادند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه مجلس و نقش حضور مردم در صحنه بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: هر چه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد و مردم متعهد و انقلابی کشورمان مصمم‌تر ار سابق در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: امروزه اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جدید به اهمیت حضور و نقش تعیین‌کننده خود در تمامی صحنه‌های انقلاب، آگاه‌تر هستند و می‌دانند این حضور میلیونی در رویدادهای مختلف راز دوام و بقا انقلاب است.

انتهای پیام
captcha