حضور در انتخابات کمک به اسلام و انقلاب است
کد خبر: 4202745
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

حضور در انتخابات کمک به اسلام و انقلاب است

استاندار اصفهان با بیان اینکه ما امروز گرفتار جنگی ترکیبی و در حال مبارزه‌ای بی‌امان با نظام استکبار جهانی هستیم، گفت: یکی از عرصه‌هایی که ما با حضور خود می‌توانیم به اسلام و انقلاب کمک کنیم، صحنه انتخابات است.

اخذ رأی استاندار اصفهان در شعبه عمارت عالی‌قاپوبه گزارش ایکنا از اصفهان، صبح امروز، 11 اسفندماه و در نخستین ساعات اخذ رأی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با حضور در شعبه اخذ رأی شماره 9 واقع در عمارت عالی‌قاپو آرای خود را به صندوق انداختند.

 سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و اظهار کرد: امروز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور در حال انجام است. استان اصفهان در عرصه‌های گوناگون و در ادوار گذشته همواره پیشتاز بوده و به‌مثابه یکی از ستون‌های اصلی خیمه انقلاب در دوران به ثمر نشستن نهضت حضرت امام(ره) و نیز دوران استمرار نظام اسلامی با اهدای خون جوانان خود برای پایداری و استمرار انقلاب اسلامی کوشیده و در دوره سازندگی و در بحران‌های گوناگون نیز همواره نقش ایفا کرده است.

وی افزود: ما امروز گرفتار جنگی ترکیبی هستیم که حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و... را شامل می‌شود و در حوزه‌های گوناگون در حال مبارزه‌ای بی‌امان با نظام استکبار جهانی هستیم؛ نظامی که از به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه ابایی ندارد. این منطقه روزانه در حال بمباران است و در آن جنایت صورت می‌گیرد، ولی استکبار هیچ اهمیتی نمی‌دهد، چون منافع خود را در آنجا دنبال می‌کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که ما با حضور خود می‌توانیم به اسلام و انقلاب کمک کنیم، صحنه انتخابات است. قطعاً چشم دنیا امروز به کشور ما دوخته شده و منتظر است تا ببیند مردم چگونه این حضور حماسی را به تصویر می‌کشند. همه ما ایرانی‌ها باید برای حفظ میهن، استقلال، آزادی، امنیت و اقتصاد کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با رأیی که می‌دهیم، به پیروزی ایران کمک کنیم.

وی ادامه داد: در استان اصفهان حدود 170 هزار رأی‎‌اولی داریم که انتخابات امروز، جشن تکلیف سیاسی این عزیزان است. در روزهای گذشته نیز بنا به درخواست همین افراد، آیین‌های متعددی در شهرستان‌های گوناگون برگزار کردیم و فکر می‌کنم امروز یکی از جلوه‌های این تصویر زیبا، حضور رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی است؛ کسانی که آینده کشور در دستان آنهاست.

مرتضوی بیان کرد: یکی از تفاوت‌هایی که انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با ادوار گذشته دارد، این است که مجموعه دشمنان و معاندان ما یعنی کسانی که معیشت و اقتصاد مردم را با وضع تحریم‌های ناجوانمردانه به خطر انداختند و حتی بر انتقال دارو برای بیماران نیازمند اعمال فشار کردند، از سال گذشته برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رأی کوشیدند تا انتخابات با حضور کمتر از 10 درصدی مردم برگزار شود. طلیعه فرایند اخذ رأی نشان داد که مردم مأموریتی را که دشمن امروز در پیش گرفته است، به خوبی شناخته‌اند. بنابراین امیدواریم که با حضوری حماسی، تلاش‌های دشمن به نتیجه نرسد.

وی اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که دشمن سال گذشته و امسال در دستورکار خود قرار داده، برهم زدن امنیت جامعه ماست. دشمن نمی‌تواند برتابد که مردم ما در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند. شهدایی که در بعضی از نقاط مرزی و حوادث تروریستی تقدیم کردیم، جلوه‌هایی از تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت کشور است. دشمن برای ایام گوناگون تدارک وسیعی دیده است، ولی با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و شورای تأمین در استان، مسیر امنی را طی کرده‌ایم و به حول و قوه الهی در ادامه مسیر نیز تراز امنیتی استان را در شرایط امنیت و آرامش حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha