هر انتخابات در تاریخ انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد
کد خبر: 4202654
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
امام جمعه مهاباد:

هر انتخابات در تاریخ انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: هر انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذاری دارد.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: هر انتخابات در هر برهه زمانی که باشد در تاریخ انقلاب اسلامی از نقش تعیین‌کننده و جایگاه مهمی برخوردار است و نباید از آن غفلت ورزید و اهمیت آن را کم دانست.

وی به رسالت نخبگان و خواص جامعه در زمینه جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: نخبگان شهرستان بایستی با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهم خود را در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کنند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه کمتر از 12 ساعت تا آغاز رای‌گیری باقی مانده است، ادامه داد: از دقایق باقی‌مانده نیز می‌توان برای روشنگری و آگاه‌سازی در جامعه حداکثر بهره را برد تا آحاد مردم حضور مشتاقانه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

ماموستا امامی به نقش تاثیرگذار رسانه‌های جمعی در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: همان طور که رسانه‌های دشمن در حال تلاش هستند تا مردم را از حضور در انتخابات مجلس دلسرد کنند لازم است که خبرنگاران در داخل کشورمان نیز ضمن خنثی کردن تبلیغات مخرب آنها، اهمیت مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی و اجتماعی را تبیین کنند.

وی انتخابات را یک رزمايش بزرگ برای نمایش وحدت و مسئولیت‌پذیری ملت بزرگ ايران اسلامی دانست و ادامه داد: بدون‌تردید حضور پرشور در این رویداد مهم جلوه‌ای از شعورسیاسی و بلوغ فکری مردم است، به طوری که ملت‌های دوست را امیدوار و خشنود کرده و دشمنان جمهوری اسلامی را بیش از پیش مایوس می‌کند. 

انتهای پیام
captcha