برخورد رهبری در برابر دشمن سررشته از شجاعت امام(ره) دارد
کد خبر: 4202324
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
عضو خبرگان رهبری:

برخورد رهبری در برابر دشمن سررشته از شجاعت امام(ره) دارد

آیت‌الله حسن عالمی گفت: امروز مقابله با دشمنان اسلام بر مسلمانان واجب است و ما به عنوان کشورهای اسلامی باید موضوع وحدت میان خود را بسیار پررنگ ببینیم و نقشه های دشمن را در تفرقه‌افکنی خنثی کنیم.

آیت‌الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آیت‌الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: رفتارهای رهبر انقلاب در برابر توطئه‌های دشمن به رفتارهای امام(ره) در برابر دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی شباهت بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون در عملکرد رهبری و نهادهای زیر مجموعه رهبری تحقیق می‌کند، افزود: بررسی سال‌های اخیر کمیسیون تحقیق این موضوع را برای همه اعضای خبرگان روشن کرده است که رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها راه و مسیر امام(ره) را با همان شجاعت و تدبیر تمام عیار ادامه داده‌اند.

عالمی با اشاره به شباهت برخوردهای رهبر معظم انقلاب و امام (ره) با دشمنان، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نماینده آمریکا با بهانه مذاکره با انقلابیون قصد ورود به ایران را داشت که همان زمان امام (ره) فرمودند که نماینده آمریکا را از همان فرودگاه بازگردانید.

عضو خبرگان رهبری افزود: امام (ره) به گونه‌ای با دشمنان برخورد کردند که در همان ابتدا دشمن فهمید که توطئه‌هایی که همیشه پس از پیروزی یک انقلاب در جهان به کار می‌گیرند در مورد جمهوری اسلامی ممکن نیست.

وی با اشاره به رفتارهای مشابه رهبری با دشمنان گفت: چندی پیش که نخست وزیر ژاپن قصد داشت پیام رئیس جمهور آمریکا را به رهبری برساند از سوی ایشان با امتناع از دریافت نامه مواجه شدند که این شجاعت تنها در امام (ره) دیده می شد.

عالمی با بیان اینکه دشمن از تمام توان خود برای جلوگیری از رشد و پیشرفت توسط ایران اسلامی استفاده می کند گفت : این موضوع برای دشمن ترسناک است که نوآوری ها و دانش روز دنیا به دست متخصصان و دانشمندان ایرانی کشف شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha