طرح «قرار دوازدهم» ویژه ماه شعبان در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4201877
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

طرح «قرار دوازدهم» ویژه ماه شعبان در گلستان اجرا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح قرار دوازدهم در ایام نیمه شعبان با توزیع بسته‌های البسه در بین خانواده‌های نیازمند و برپایی مواکب صلواتی در سطح استان در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، حضرت صاحب‌الزمان(عج)، گفت: بزرگداشت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان بستری برای شناخت امام زمان(عج) فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به بیان یکی از ویژه‌برنامه‌های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پرداخت و افزود: برپایی جشن‌های اعیاد شعبانیه با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و نشاط معنوی یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ماه است.

حجت‌الاسلام کوهساریان با اشاره به طرح «قرار دوازدهم»، تصریح کرد: در روز نیمه شعبان ایستگاه‌های صلواتی به یاد امام زمان(عج) آماده پذیرایی از زائران آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: طرح «قرار دوازدهم» یک برنامه مستمر بوده که دوازده هر ماه با هدف گسترش معارف مهدوی به فعالیت فرهنگی و احتماعی در بقاع متبرکه پرداخته که در اسفندماه این طرح با روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) هم‌پوشانی پیدا کرده است.

وی با تأکید بر فصل سرد زمستان و روزهای بارانی، گفت: تهیه البسه برای نیازمندان توسط خیریه اوقاف و مهدی یاوران در بقاع متبرکه یکی از برنامه‌هایی است که در «قرار دوازدهم» در ماه مبارک شعبان در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha