جوانان مؤمن انقلابی میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4201601
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان:

جوانان مؤمن انقلابی میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام دیلمی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با داشتن جوانان مؤمن انقلابی به دستاوردهای شگرفی دست یافته است، گفت: نمایشگاه روایت پیشرفت مجموعه‌ای از دستاوردهای جوانان مؤمن انقلابی در سیر عظیم تمدنی است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان در ارتباط با نمایشگاه «روایت پیشرفت» با اشاره به آیه 139 سوره مبارکه آل عمران گفت: ایمان به خدای متعال، دشمن هراسی را به همراه داشته و انقلاب اسلامی در طی این سال‌ها با توکل بر خدا به پیشرفت‌های عظیمی دست یافته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی چهار عظمت دارد، اظهار کرد: عظمت حدوث انقلاب اسلامی و تثبیت انقلاب اسلامی، عظمت راه طی شده و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، عظمت افق انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و عظمت داشتن جوانان مؤمن انقلابی از جمله این دستاوردها است.

حجت‌الاسلام دیلمی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با داشتن جوانان مؤمن انقلابی به دستاوردهای شگرفی در زمینه‌های مختلفی اعم از اقتصادی، صنعتی، علم و فناوری و دیگر حوزه‌ها دست یافته است، تصریح کرد: امروز ایران به همت همین جوانان انقلابی به ‌عنوان یک قطب اقتصادی و فرهنگی در منطقه می‌درخشد.

وی در ارتباط با نمایشگاه «روایت پیشرفت»، گفت: این نمایشگاه روایتی از پشرفت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سیر عظیم تمدنی بوده، لذا امیدواریم به همت جوانان قله‌های پیشرفت را با وجود مشکلات و کینه‌ورزی دشمنان یکی پس از دیگری فتح کنیم.

انتهای پیام
captcha