خلق حماسه با شرکت در انتخابات
کد خبر: 4201489
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

خلق حماسه با شرکت در انتخابات

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امیدواریم مردم در این شرایط حساس، در ایران اسلامی همانطوری که در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و دشمن را گیج کردند در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند ماه هم با حضور حداکثری خود حماسه دیگری خلق کنند.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز جمعه ۴ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: همه مردم می‌دانند که جامعه به اصطلاح جهانی امروز فاسد است و استعمارگران از ۵۰۰ سال قبل از هیچ جنایت و فریبی فروگذار نکردند و اسم آن را دموکراسی و حکومت مردم بر مردم گذاشتند.

وی ادامه داد: وقتی پرده‌ها کنار رفت، یک احمق مانند بایدن رئیس جمهور امریکا و نتانیاهو بر جهان حکومت می‌کنند و پیش چشم مردم دنیا این همه قتل و جنایت انجام می‌دهد و سازمان‌های حقوق بشر و بین المللی سکوت دارند اما این نه قابل دوام است و نه بیش از این می‌تواند تداوم داشته باشد.

 آیت الله عبادی افزود: همه انسان‌ها هم باید در تغییر این نظام جهانی فاسد و ستمگر، وظیفه خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز مردم دنیا به برکت فریاد حق‌طلبانه نظام مقدس اسلامی بیدار شده‌اند و حتی در کشورهای غربی علیه حکومت‌های فاسد و ستمگرشان هر رزو اعتراض دارند، گفت: قدم شور استعمارگران به هر جایی رسید برای اینکه مردم را فاسد، دزد و اختلاف ایجاد کنند و بُکشند از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

وی بیان کرد: آن‌ها همواره خوبان از آیت الله مطهری و حاج قاسم سلیمانی‌ها را به هر بهانه‌ای ترور و می‌کشند و بدها را بر جوامع بشری مسلط می‌کنند.

آیت الله عبادی به حکومت ستمگران و افراد فساد از جمله رضاخان پالانی، صدام، آتارتورک و امثال آنها بر جامعه اشاره کرد و گفت: در آن دوران انگلیس خبیث از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران حدود ۱۰ میلیون نفر را با ایجاد قحطی و بیماری از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به ادعای دموکراسی غرب وحشی با وجود انجام جنایت‌های مختلف در سطح جهان، ادامه داد: اما با همه مهندسی فسادی که اروپای وحشی انجام می‌دهد نتوانستند کاری کنند و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است و همه ما باید با کمال هوشیاری به وظیفه خود عمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی در انجام انواع و اقسام امور شخصی، خانوادگی، اداری و ... حرف اول و آخر را می‌زند و همه این را می‌دانند، بیان کرد: جای سئوال است که چطور می‌شود کسانی به ویژه در ایران باشند که آنقدر خود را به خواب بزنند که دشمن با اندیشه آنان بازی کنند و تحت تاثیر او قرار بگیرند.

آیت الله عبادی به وسوسه‌های دشمنان برای شرکت نکردن مردم ایران در انتخابات اشاره کرد و گفت: البته و صد البته در سطح ایران و به ویژه استان خراسان جنوبی، مردم برخلاف خواست و تبلیغات دشمن در صحنه‌های مختلف برای خنثی کردن فتنه و شرکت در انتخابات‌ها حماسه آفریدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: امیدواریم مردم در این شرایط حساس، در ایران اسلامی همانطوری که در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و دشمن را گیج کردند در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند ماه هم با حضور حداکثری خود حماسه دیگری خلق کنند.

انتهای پیام
captcha