داوطلبان اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
کد خبر: 4201448
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

داوطلبان اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

مالک رحمتی با بیان اینکه انتخابات، بزرگترین امتحان و آزمون پیش روی ماست، گفت: داوطلبان انتخابات و هواداران آنان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا در یک فضای آرامش انتخابات برگزار شود.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، شامگاه سوم اسفندماه، در نشست مجریان و ناظران ستاد انتخابات استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه انتخابات، بزرگترین امتحان و آزمون پیش روی ماست، گفت: داوطلبان انتخابات و هواداران آنان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا در یک فضای آرامش انتخابات برگزار شود.

وی اظهار کرد: اگر داوطلبان و هواداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند، بعد از انتخابات باید تبعات آن را بپذیرند. بنابراین، لازم است داوطلبان در یک فضای آرامش، منطقی، تبیینی و شناختی خود را معرفی کنند تا مردم نیز با منطق خود به داوطلب مورد نظر خود رأی دهند.

رحمتی گفت: در سطح استان همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، بااقتدار، رقابت واقعی، امنیت و باصلابت فراهم شده است و هیئت‌های نظارت و اجرایی وظایف خود را تاکنون به خوبی انجام داده‌اند و بعد از این هم براساس دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور وظایف خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی و تبریز خطه انقلابی، ولایتمدار، بابصیرت، پیشرو، پیشگام، جریان‌ساز، تاریخ‌ساز و هویت‌ساز است، ادامه داد: همه این تاریخ و افتخارات باید در انتخابات پیش رو به منصه ظهور برسد و در سطح کشور خودنمایی کند.

رحمتی با اشاره به اینکه تشکل‌ها و فعالان اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ای استان آماده هستند تا در 11 اسفندماه جاری حماسه دیگری را رقم بزنند، یادآور شد: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است، حضور حداکثری مردم است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امسال چهل‌وپنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم، گفت: این انقلاب هدیه‌ای برای مردم ایران بوده و دستاوردهای زیادی داشته که مهم‌ترین دستاورد آن، مردم‌سالاری دینی و اداره کشور با رأی مردم است و برای اثبات آن به جهانیان، در طول ۴۵ سال گذشته و با احتساب این دوره، ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha