دانشگاه‌ها محور و پیشران حرکت‌های انقلابی هستند
کد خبر: 4201395
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

دانشگاه‌ها محور و پیشران حرکت‌های انقلابی هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اهمیت مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات گفت: دانشگاه‌ها به‌عنوان پیشران حرکت‌های انقلابی علاوه بر شور انتخاباتی می‌توانند بر شعور انتخاباتی نیز بیفزایند.

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته دوم اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه‌های استان، با تأکید بر اهمیت مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات گفت: دانشگاه‌ها به‌عنوان پیشران حرکت‌های انقلابی علاوه بر شور انتخاباتی می‌توانند بر شعور انتخاباتی نیز بیفزایند.

وی افزود: دانشگاهیان اعم از دانشجویان و اساتید همواره منشأ تحولات عظیمی در کشور بوده و مسائل اجتماعی و سیاسی کشور را به‌خوبی رصد کرده و در راستای بهبود شرایط گام برداشته‌اند.

محمدی ادامه داد: یکی از پیش‌نیازهای حل مشکلاتت جامعه، وجود مجلس قوی و کارآمد است. مجلس قوی و کارآمد با رأی مردم تشکیل می‌شود؛ لذا ضروری است ظرفیت‌های مجلس برای همگان تبیین و تشریح شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان سه میلیون و سه هزار و 3 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

وی با بیان این که دشمن در تلاش است تا با برنامه‌های طراحی شده مشارکت بالای مردم را به حداقل رسانده یا مردم را به عدم شرکت در  انتخابات ترغیب کند، تصریح کرد: حضور پرشکوه و پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان‌دهنده شکست دشمنان و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است؛ همچنین مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کوبید و برگ زرین و افتخار دیگری برای مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha