آموزش 1400 نفر از بانوان کنشگر در موضوع انتخابات
کد خبر: 4201352
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
در خراسان رضوی

آموزش 1400 نفر از بانوان کنشگر در موضوع انتخابات

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 35 نشست تخصصی آموزشی ویژه یک هزار و 400 نفر از بانوان کنشگر با موضوع انتخابات از سوی این اداره‌کل برگزار شده است.

بانوانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر، معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امروز، سوم اسفندماه در استودیو انتخابات در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب نقش تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی بر کسی پوشیده نیست. این تشکل‌ها همواره در عرصه‌های ملی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی پویا و فعال بودند و با بسیج امکانات حضور حداکثری مردم را طی این 45 سال انقلاب اسلامی رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای انتخابات پیش رو نیز اقداماتی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته در این خصوص جلسات متعدد تبیینی برای اقشار مختلف در خصوص اهمیت و ضرورت انتخابات برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش بانوان برای حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: ۳۵ نشست تخصصی ویژه بانوان کنشگر در استان با محوریت انتخابات و جهاد تبیین برگزار شده است.

وی افزود: در این خصوص یک هزار و 400 نفر از بانوان کنشگر محلات و شهرستان‌های استان دوره آموزشی دیده‌اند. همچنین با مسئولان شورا‌های هیئت‌های مذهبی و مداحان استان و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان‌ها جلساتی را داشتیم که ضرورت و اهمیت انتخابات را تبیین کردیم.

همتی‌فر تصریح کرد: اعزام مبلغ از دیگر اقدامات ما در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوده است و تاکنون ۵۰۰ مبلغ به مراکز آموزشی، نظامی، دانشگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی اعزام کرده‌ایم. برگزاری برنامه‌های ویژه در مناطق تلفیقی از دیگر اقدامات این نهاد در ایام انتخابات بوده است و برگزاری جلسات با حضور مولوی‌های اهل سنت انجام شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تأثیر نقش خواص در جذب مشارکت حداکثری اظهار کرد: در این راستا با توجه به نقش تأثیرگذار خواص در میدان آمدن جریان‌های مردمی به‌صورت ویژه اقدام شده است، لذا برای خطبا و مداحان مشهور و افراد دارای تریبون ۶۰ جلسه حضوری در راستای تبیین و آگاهی‌بخشی در موضوع انتخابات برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha