لازمه مشارکت گسترده در انتخابات جهاد تبیین است
کد خبر: 4201244
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

لازمه مشارکت گسترده در انتخابات جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی گفت: حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی زمانی رقم می‌خورد که جهاد تبیین صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی مسئول نظارت و بازرسی انتخابات استانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی مسئول نظارت و بازرسی انتخابات استان، امروز دوم اسفند ماه در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه ارومیه، گفت: از همه مسئولان دانشگاه تقاضا می‌‌‌کنیم بدون توجه به جناح و حزب خاصی به تبع از شورای نگهبان در بحث انتخابات وارد شوند و براساس قانون اساسی  عمل  کنند و قانون را برای خود ملاک قرار دهند.

وی برپایی انتخابات سالم را یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی  و از رویدادهای فاخر در نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: انتخابات باید بر اساس مشارکت عموم مردم صورت گیرد و نمایندگان طرفداران خود را تشویق به حضور گسترده در انتخابات و مشارکت گسترده در آن کنند  و در این راستا جهاد تبیین انجام دهند.

وی تاکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس باید بدون تخریب دیگران به تبلیغات بپردازند و اگر نقدی دارند می‌بایست در چهارچوب قانون انجام دهند و از ظرفیت فضای مجازی نیز برای شناساندن کاندیدای اصلح باید استفاده شود.

حجت‌الاسلام موسوی به شکل‌گیری رقابت سیاسی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مسئولین و نمایندگان حتما در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند و در مورد مسائل روز روشنگری کنند و پاسخگوی سوالات استادان در زمینه انتخابات باشند.

مسئول نظارت و بازرسی انتخابات استان بر لزوم تحلیل فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاه‌ها بهترین بستر برای تحقق مشارکت حداکثری و جهاد تبیین است که به هیچ عنوان نباید از آن غفلت شود.

انتهای پیام
captcha