تجلیل از دانشمند برتر جهان اسلام در همایش «قرآن، سلامت، معنوی اسلامی و جامعه»
کد خبر: 4201174
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

تجلیل از دانشمند برتر جهان اسلام در همایش «قرآن، سلامت، معنوی اسلامی و جامعه»

در همایش «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» از خدمات و تلاش‌های فریدون عزیزی، دانشمند برتر جهان اسلامی به‌عنوان چهره شاخص سلامت معنوی تجلیل شد.

تجلیل از دانشمند برتر جهان اسلامبه گزارش ایکنا از قم، در هشتمین همایش سلامت معنوی اسلامی با محوریت «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» از خدمات و تلاش‌های دکتر فریدون عزیزی، دانشمند برتر جهان اسلامی به عنوان چهره شاخص سلامت معنوی تجلیل شد.

سیدعلیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در آیین تجلیل از این دانشمند برجسته گفت: هر زمان ایشان را زیارت می‌کنم بسیار خوشحال می‌شوم و ایشان الگوی سلامت معنوی اسلامی هستند.

وی گفت: دکتر عزیزی اقدامات ارزشمندی طی دوران زندگی خود انجام داده و در راستای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و در عرصه پزشکی نیز از اساتید برجسته در این حوزه هستند که سرآمد بوده و نمونه هستند که در آموزش، پژوهش، اخلاق و معنویت درجات علمی بالایی دارند.

مرندی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه علمی و پزشکی گفت: به برکت نظام اسلامی ایران، امروز شاهد هستیم که بهداشت و درمان به روستاها رفته است، در صورتی که در گذشته این موضوع نبود و به برکت اقدامات افرادی مثل دکتر عزیزی، این مهم رقم خورده است.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی گفت: ایشان چندین هزار مقاله علمی و کتاب‌های متعددی در رشته‌های پزشکی، سلامت معنوی و شرعی نوشته‌اند که ارزشمند بوده و از تلاش‌های ایشان همواره قدردانی می‌کنیم و به ایشان غبطه می‌خورم.

عزیزی نیز در این آیین گفت: دریافت جایزه سلامت معنوی فرهنگستان، بالاترین جایگاه علمی کشور، برای اینجانب افتخار است و از لطف‌های صورت گرفته تقدیر می‌کنم.

وی گفت: بنده استحقاق این جایزه را نداشتم و همواره از نعمت‌هایی که خداوند به من اعطا کرده است قدردانی می‌کنم و از مسئولان امر و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، نهایت تشکر را دارم.

انتهای پیام
captcha