رسانه‌های داخلی برای مقابله با هجمه‌ رسانه‌های غربی متحد شوند
کد خبر: 4200440
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
فرمانده سپاه عاشورا:

رسانه‌های داخلی برای مقابله با هجمه‌ رسانه‌های غربی متحد شوند

سردار عباسقلی‌زاده با تأکید بر اتحاد و همدلی رسانه‌های داخلی در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی، گفت: دشمنان برای به چالش کشیدن نظام تمام توانشان را به میدان آورده‌اند که رسانه‌های ما نیز باید در تقابل با این هجمه‌ها متحد شوند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، 28 بهمن‌ماه، در نشست نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین و مشارکت حداکثری، با تاکید بر اتحاد و همدلی رسانه‌های داخلی در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی، گفت: دشمنان برای به چالش کشیدن نظام تمام توانشان را به میدان آورده‌اند که رسانه‌های ما نیز باید در تقابل با این هجمه‌ها متحد شوند.

وی با بیان این‌که مشارکت در انتخابات اولین نکته‌ای که سیاسیون و حتی سرمایه‌گذاران دنیا بر اساس آن موضع گیری و برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار کرد: دشمن زمانی طمع به پیشروی می‌کند که احساس کند حضور در پای صندوق‌های رای کمرنگ‌ شده است.

عباسقلی‌زاده، اقتدار و توانمندی نظام به واسطه مجاهدت‌های نیروهای مسلح را عامل اصلی حذف گزینه نظامی از روی میز توسط دشمنان عنوان کرد و افزود: غول‌های رسانه‌ای غرب برای ایجاد شایعه، شبهه و مقابله با رسیدن صدای مردم ایران به جهان، سالیانه میلیاردها دلار سرمایه گذاری تبلیغاتی می‌کنند که باید در مقابل این هجمه‌ها متحد شویم.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان این‌که رسانه‌های داخلی خط مقدم و صدای رسای مردم در مطالبه‌گری از مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی در کنار تمامی اقشار جامعه بوده و مردم‌داری مهم‌ترین رسالت سپاه است.

وی با تاکید بر اتحاد رسانه‌های داخلی در جلب مشارکت همگانی مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری بهترین بستر برای حل مشکلات جامعه بوده که رویکرد بسیج نیز همینگونه است و مسئولان نیز باید جوابگوی وعده‌ها و عملکرد خود باشند.

عباسقلی‌زاده، عمل به فرامین رهبری را راه حل اصلی مشکلات عنوان کرده و تاکید کرد که رهبر معظم انقلاب ۱۵ سال است مسائل اقتصادی را در نامگذاری سال‌ها مدنظر قرار داده‌اند که مسئولین باید دریافت و عملی می‌کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر رفع فیلترینگ برای اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی صحیح و انتشار اخبار، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد ملی نیاز داریم و باید یکصدا پشتیبان نظام بوده و مشکلات را حل و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران وجدان خفته دنیا را بیدار کرد که نمود اصلی آن را در شهادت سردار سلیمانی و همچنین حمایت جهانی از فلسطین مشاهده کردیم.

انتهای پیام
captcha