شاعران پیام‌رسانان انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4200388
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

شاعران پیام‌رسانان انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل دفتر حمایت و نظارت تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاعران را از پیشگامان اصلی و پیام‌رسانان انقلاب اسلامی دانست.

محمد کرم‌اللهی، مدیرکل دفتر حمایت و نظارت تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از فارس، محمد کرم‌اللهی، مدیرکل دفتر حمایت و نظارت تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز، 28 بهمن در مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی «شعر ایثار» که در شیراز برگزار شد، از ارسال بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: در بخش بین‌المللی 12 شاعر انتخاب شده و در شب شعر غزه که در راستای این کنگره در شیراز برگزار شد، شرکت کردند.

وی با اشاره به رونمایی کتابی که در این مراسم انجام شد، گفت: کتاب «یاکریمان کرمان» شامل دل‌سروده‌های شاعران ایران در رثای شهدای حادثه تروریستی کرمان با تهیه‌کنندگی هاشم کرونی است که امروز در این مراسم از آن رونمایی شد.

مدیرکل دفتر حمایت و نظارت تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه شعر را رسانه تأثیرگذار در انتقال پیام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شاعران ما از پیشگامان اصلی و پیام‌رسان انقلاب اسلامی هستند.

کرم‌اللهی با اشاره به جایگاه فارس در شعر و ادبیات ایثار و شهادت گفت: کنگره بین‌المللی شعر ایثار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در استان فارس مهم است که موجب تقویت جریان‌سازی و مردم‌سازی در حوزه مقاومت شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: هیئت داوران این دوره از کنگره از اساتید و شاعران ملی و بین‌المللی نظیر علی داوودی، ناصر فیض، مرتضی حیدری آل کثیر، غلامرضا کافی و محمد مرادی تشکیل شده بودند.

انتهای پیام
captcha