انقلاب اسلامی یکی از رویدادهای تکرارنشدنی در تاریخ است
کد خبر: 4199974
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
امام جمعه شاهین‌دژ:

انقلاب اسلامی یکی از رویدادهای تکرارنشدنی در تاریخ است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه یک رویداد تکرارنشدنی در تاریخ جهان و منطقه است که همه باید در راستای پاسداری از آن گام برداریم.

حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شاهین‌دژ، شب گذشته، 25 بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه‌ای که به‌مناسبت اعیاد شعبانیه در شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: سپاه خود را سپر بلای ملت کرده است.

وی در این آیین ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات متنوع سپاه در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... ادامه داد: سپاه در همه عرصه‌ها خود را سپر بلای مردم کرده است تا آسیبی به ملت، انقلاب و نظام نرسد.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه پاسداران در مکتب امام خمینی(ره) پرروش پیدا کرده و از چشمه معرفت امام حسین(ع) سیراب شده‌اند، ادامه داد: پس باید به خاطر وجود چنین رزمندگان جان بر کف و فداکاری خداوند متعال را شاکر باشیم و قدرشان را بدانیم.

حجت‌الاسلام مرادی ضمن قدردانی از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال تصریح کرد: مردم شاهین‌دژ همواره ثابت کرده است که پا به پای ملت سایر نقاط کشور برای حراست از نظام اسلامی ساعی و کوشا هستند.

امام جمعه شاهین‌دژ انقلاب اسلامی را انقلابی بی‌سابقه و تکرار نشدنی در تاریخ جهان به‌ویژه منطقه ارزیابی کرد و گفت: براساس دیدگاه بسیاری از تحلیل‌گران این تحول شگرف و بزرگ که حاصل جهاد ملت است، معجزه قرن محسوب می‌شود پس همه باید در راستای پاسداری از آن گام برداریم.

انتهای پیام
captcha