سپاه پاسداران در میدان جهاد تبیین پیشتاز است
کد خبر: 4199738
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

سپاه پاسداران در میدان جهاد تبیین پیشتاز است

فرمانده سپاه سردشت گفت: سپاه با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی از تقابل با دشمنان و استکبارستیزی تا خدمات بی‌شمار به مردم فعالیت می‌کند و در عرصه جهاد تبیین نیز پیشتاز است.

سرهنگ صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت، شب گذشته، 24 بهمن‌ماه در مراسم روز پاسدار که در حسینیه ثارالله سردشت برگزار شد، گفت: آرامش و امنیت کنونی کشورمان بدون تردید حاصل آمادگی دفاعی رزمندگان جان بر کف سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح است.

وی تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار را یادآور خدمات کم‌نظیر این نهاد مردمی دانست و ادامه داد: این مجموعه انقلابی در روزهای دشوار حفظ انقلاب از سرچشمه جوشان و روح مصفای مقتدای عارفان، حضرت امام خمینی(ره) سیراب شد و در پرتو رهنمودهای روشنگرانه حضرت امام خامنه‌ای بالنده شد.

علیزاده اضافه کرد: سپاه با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی از تقابل با دشمنان و استکبارستیزی تا خدمات بی‌شمار به مردم فعالیت می‌کند و در عرصه جهاد تبیین نیز پیشتاز است.

فرمانده سپاه سردشت گفت: با توجه به اینکه سپاه از ایثارگرانی با روحیه انقلابی و شهادت‌طلب برخوردار است در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب توانست افتخارات بسیار زیادی را بیافریند. هرگز فراموش نمی‌کنیم در دوران پرافتخار دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم از جان و دل جهاد کردند تا از حریم اسلام پاسداری کنند و آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام
captcha