خدمت به مردم از ویژگی‌های برجسته پاسداران انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4199623
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

خدمت به مردم از ویژگی‌های برجسته پاسداران انقلاب اسلامی است

استاندار آذربایجان‌شرقی با تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: ایثارگری و خدمت به مردم ویژگی‌های اصلی و برجسته پاسداران انقلاب اسلامی است.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 24 بهمن‌ماه، در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا، با تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: ایثارگری و خدمت به مردم ویژگی‌های اصلی و برجسته پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست، یادآور شد: سپاهیان عزیز و پاسداران جان بر کف هر چه در چنته دارند برای خدمت به مردم به‌کار می بندند.

رحمتی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در لباس خدمت به مردم در زمان دفاع مقدس به بهترین وجه به وظیفه‌ خود عمل کردند و به دلیل خدمات ارزنده پاسداران، مردم به سپاه علاقه دارند و باید توجه داشت که پاسداری بازنشستگی ندارد، چون سپاهی دغدغه مردم را دارد و همیشه ایثارگر است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پاسداران در جبهه تبیین و خدمات‌رسانی به مردم حضور دارند و تمام‌قد در میدان هستند، ادامه داد: خدمتگزاری به مردم کار دشوار و زینبی است که هزینه بالایی دارد و خدمت تدریجی است.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب توان رسانه‌ای و فضای مجازی خود را چندین برابر کرده و در قالب جنگ نرم و روانی علیه قشر جوان و نوجوان ما می‌تازد تا بلکه بین حکومت و مردم گسست ایجاد کند، اما در حکومت اسلامی مردم موضوعیت دارند و امامین انقلاب اثبات کرده‌اند حکومتی موفق است که مردمی باشد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: انقلاب بی‌بدیل در سایه ولایت مطلق فقیه داریم که همه در آن ملبس به لباس خدمت شده ایم و این جای قدردانی دارد.

عباسقلی‌زاده اظهار کرد: به خاطر خدمتگزاری به خاندان اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) در این نظام مقدس و در لباس پاسداری خدا را شاکریم و امیدوارم با وحدت، همدلی و انسجام بتوانیم گام‌های تأثیرگذاری برای خدمت به مردم آذربایجان شرقی برداریم.

انتهای پیام
captcha