برگزاری انتخابات سالم از اهداف کمیته سیاسی انتخابات است
کد خبر: 4199406
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

برگزاری انتخابات سالم از اهداف کمیته سیاسی انتخابات است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با تأکید بر برگزاری انتخابات سالم، گفت: سامانه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی و تعیین سقف تبلیغات برای هر نامزد از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره برای برگزاری انتخابات سالم است.

هادی احمدی، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، هادی احمدی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۲۳ بهمن‌ماه در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: ملت ایران نشان دادند که با وجود توطئه‌های دشمن پای آرمان‌های امامین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و تا پای جان بر عهد خود وفادار هستند.

رئیس کمیته سیاسی با اشاره به‌ قانون جدید انتخابات، هفت ویژگی برای انتخابات برشمرد و افزود: به رسمیت شناختن فهرست انتخاباتی و به‌روز رسانی جرائم و تخلفات تبلیغاتی در جهت برگزاری سلامت انتخابات از ویژگی‌های انتخابات است.

احمدی با اشاره به اینکه استفاده عادلانه از امکانات دولتی و عمومی برای کاندیدها از دیگر مؤلفه‌های انتخابات است، ادامه داد: فراهم کردن بستر سامانه وزرات کشور برای این منظور و قانونی شدن ستاد مجازی علاوه بر فعالیت حضوری از دیگر شاخصه‌های انتخابات است‌.

وی سامانه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی، تعیین سقف تبلیغات برای هر نامزد را از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این دوره از انتخابات برشمرد و افزود: یکی شدن تعرفه‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین شکل‌گیری هیئت‌های استانی تبلیغات از دیگر ویژگی‌های این دوره از انتخابات است.

رئیس کمیته سیاسی با تأکید بر برگزاری انتخابات سالم، تصریح کرد: تأسیس ۶ شبکه تلویزیونی و دو شبکه رادیویی تلوبیون و رادیونما برای حوزه‌های انتخاباتی به منظور بهره‌مندی از آن برای رقابت سالم از جمله تدابیر در نظر گرفته شده است.

احمدی با اشاره به چهار کلید واژه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در کلمه(رسام) طبق منویات رهبری، گفت: سوم اسفندماه روز شروع انتخابات بوده و از رسانه‌ها خواهشمندیم تا با توجه به ظرفیت‌های خودشان برای مشارکت حداکثری مردم در استان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha