انقلاب اسلامی ایران دنباله‌رو راه انبیاست
کد خبر: 4198865
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
امام جمعه گرگان:

انقلاب اسلامی ایران دنباله‌رو راه انبیاست

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران که با هدایت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، ادامه‌دهنده و دنباله‌رو راه تمام انبیای الهی و ائمه(ع) است، گفت: امام راحل با انقلاب خود، ایران را از حیات خلوت بودن آمریکا نجات داد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 20 بهمن‌ماه در مصلی وحدت گرگان با اشاره به  خطبه ۱۹۰ نهج‌البلاغه امام علی(ع) گفت: در این خطبه حضرت علی(ع) از تقوا به‌عنوان مسئله محوری یاد کرده و انسان همواره باید خود را در محضر خدا حاضر و ناظر ببیند و از خود مراقبت کند.

وی با اشاره به اینکه در این خطبه از تقوا به‌عنوان ریسمان محکم الهی تعبیر شده تا آنان را از چاه دنیا نجات دهد، اظهار کرد: بعد از بیرون آمدن از چاه دنیا افراد نیازمند پناهگاه محکمی هستند تا دچار گمراهی نشوند، لذا تقوا هم در زندگی و هم برای رسیدن به مراتب عالیه بهشتی لازم است.

امام جمعه گرگان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه ادامه داد: شعبان ماه ترمیم رابطه بندگان با خداست و امام حسین(ع) با ایستادگی در میدان و مبارزه علیه طاغوتیان زمان خود با وجود کمبود نیرو و امکانات راه جدیدی را در مقابل همه انسان‌ها گشود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران که با هدایت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، ادامه‌دهنده و دنباله‌رو راه تمام انبیای الهی و ائمه(ع) است، تصریح کرد: امام(ره) با انقلاب خود، ایران را با آن سابقه تاریخی بعد از ورود اسلام از حیات خلوت آمریکا نجات داد، لذا انقلاب امام(ره) به حق انفجار نور بود.

امام جمعه گرگان با استناد به آیات قرآن که هرجا امری جامع وجود داشته باشد باید همه مردم به صحنه بیایند، ادامه داد: انقلاب اسلامی امری جامع بود که همراهی مردم با امام خمینی(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی مؤثر بود و اکنون شرایط کشور خاص و ویژه بوده، لذا در راهپیمایی 22 بهمن همه مردم برای مقابله با دشمنان باید به میدان بیایند.

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه با وجود مشکلات نباید از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل شویم، بیان کرد: شناسایی کردن عوامل اطلاعاتی و جاسوسان موساد در سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا و ۲۸ کشور این قاره‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از آن دارد که سربازان گمنان امام زمان(عج) هرجا که لازم باشد کشور را از خطرات حفظ خواهند کرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه یکی از کارهای رژیم صهیونسیتی استخدام اراذل و اوباش در حوادث سال گذشته ایران بود، گفت: همگی توسط نیروهای وزارت اطلاعات شناسایی شدند.

انتهای پیام
captcha