مشارکت در انتخابات، قدردانی از مجاهدت شهداست
کد خبر: 4198860
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
نماینده ولی فقیه در سمنان:

مشارکت در انتخابات، قدردانی از مجاهدت شهداست

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشأ بیداری دیگر ملل دنیا شد، گفت: مشارکت در صحنه‌هایی مانند انتخابات، قدردانی از مجاهدت شهدا و مجاهدان راه انقلاب است.

حجت الاسلام مطیعی امام جمعه سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده فقیه در سمنان، امروز، 20 بهمن‎ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نوعی بیداری را در بین ملت‌های جهان ایجاد کرده است، اظهار کرد: این پیروزی شیرین به بیش از دو هزار و ۵۰۰ سال نظام سلطنت کشور پایان داد و دموکراسی را در آن حاکم کرد.

وی افزود: برای کسب این پیروزی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است که در این راستا امروز در چهل‌وپنجمین بهار انقلاب باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و با شهدا عهد بست که در راه حفظ انقلاب ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سمنان کوتاهی در حفظ این انقلاب را مدیون شدن به خون همین شهدا دانست و افزود: امروز باید به پاس همین قدردانی روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی حضور یافت و بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کرد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه در برهه حساس کنونی که دشمن با به راه انداختن جنگ روانی رسانه‌ای می‌کوشد تا بین مردم و حاکمیت جدایی ایجاد کند، متذکر شد: باید با مشت گره کرده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و اعلام کنیم پاسدار خون شهدا هستیم.

به گفته وی گرچه شهدا دیگر بین ما نیستند، اما راه آنها همچنان ادامه دارد که برای حفظ آرمان‌های شهدا و پاسداشت خون آنها در انتخابات اسفندماه حضور پرشور داشته باشیم تا بتوانیم ضمن افزودن به اقتدار و عزت کشور مشت محکم بر دهان دشمن بکوبیم.

امام جمعه سمنان از مردم دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات بار دیگر صحنه‌ای حماسی را رقم بزنند، که بر این اساس انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی مردم مقتدرانه ادامه مسیر داده است.

انتهای پیام
captcha