اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول و نابودی هستند
کد خبر: 4198859
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول و نابودی هستند

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه وعده خدا نزدیک و به زودی پایه‌های ظلم فرو می‌ریزد، گفت: اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول و نابودی است و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 20 بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: کارگران و بازنشستگان در همه عرصه‌ها به ویژه در زمان جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و از کشورشان دفاع کردند.

وی افزود: کارگران از اقشار تأثیرگذار در جامعه هستند بنابراین نباید حق و دستمزد آنها با تأخیر پرداخت شود و مسئولان دولت سیزدهم در این زمینه باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.

امام جمعه سنندج شهرستان دهگلان را یکی از مراکز تولید محصولات کشاورزی استان دانست و بیان کرد: امروز سیب‌زمینی‌کاران این منطقه نیازمند حمایت و پشتیبانی در راستای فروش محصولاتشان هستند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان تصور می‌کردند که در مدت زمان کوتاهی می‌توانند این انقلاب را از بین ببرند وقتی اینگونه نشد جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کردند.

ماموستا رستمی یادآور شد: وقتی با جنگ سخت هم نتوانستند به اهدافشان برسند، ایران اسلامی را تحریم اقتصادی کردند ولی بعد از گذشت ۴۵ سال با همراهی و پشتیبانی مردم و تلاش جهادی مسئولان، کشورمان قوی‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف بین‌المللی شده است و این نشان می دهد نقشه های استکبار و بدخواهان این سرزمین به جایی نرسیده است.

وی در ادامه به وضعیت فلسطین و غزه اشاره و اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیست جنایتکار با بدترین وضعیت به جان و مال مسلمانان فلسطین هجمه و هزاران انسان بی‌گناه از زن و کودک و  پیر و جوان را به جرم مسلمان بودن به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه سنندج افزود: در غزه بیش از 30 هزار انسان بی‌گناه به شهادت و 100 ها هزار نفر زخمی شده‌اند تا چه زمانی باید در برابر این تجاوز جهانیان سکوت کنند.

وی با تأکید بر اینکه وعده خدا نزدیک و به زودی پایه‌های ظلم فرو می‌ریزد، گفت: اسرائیل و استکبار جهانی رو به افول و نابودی است و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha