راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اقتدار ملت در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن است
کد خبر: 4198858
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
امام جمعه ملایر:

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اقتدار ملت در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن است

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: راهپیمایی 22 بهمن، روز حضور و نشان دادن اقتدار ملت در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن است و ملت ایران با شرکت در این مراسم در کنار هم یک بار دیگر عظمت این انقلاب را به رخ دشمن بکشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز، 20 بهمن‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه شعبان که رسول خدا(ص) فرمودند: «ماه شعبان ماه من است»، اظهار کرد: شعبان ماه پر برکتی است که در آن اعیاد فراوانی داریم و باید از برکات این ماه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) در روزهای ابتدایی ماه شعبان با گریزی به فضایل امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و نامگذاری آن به‌عنوان روز پاسدار و جانباز گفت: امروز سپاه پاسداران کشور را با اقتدار پیش می‌برد و در دل خود بسیج را دارد و جانبازان ما نیز با تأسی از حضرت ابوالفضل(ع) علمدار کربلا امروز به‌عنوان علم و نماد این انقلاب هستند که این انقلاب با جانفشانی و از خودگذشتگی چه کسانی به دست آمده است.

امام جمعه ملایر با تبریک ایام‌الله دهه فجر با گریزی به دوران قبل از پیروزی انقلاب و امروز کشور بعد از 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وضعیت پیشرفت سواد، پیشرفت‌های پزشکی، نظامی، شرایط فرهنگی اقتصادی، وضعیت راه‌ها و جاده‌ها، خدمات مختلف برق و آب و گاز، تکنولوژی و سایر حوزه‌ها هرگز با دوران قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و باید برای نسل جوان این مسائل را تبیین کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند تا کوچکترین مشکلات را در کشور بزرگنمایی کرده و گذشته را بهتر جلوه دهند، تصریح کرد: کسانی که آن دوران را دیده باید به خوبی درک کنند که ما گذشته در چه وضعیتی بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

ارزنده با تأکید بر اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید و فداکاری ملت غیور ایران به دست آمد و چه افرادی در زیر شکنجه‌های ساواک سخت‌ترین شرایط را متحمل شدند، گفت:  باید قدر انقلاب را بدانیم و وظیفه خود را در بیان مسائل و تحلیل دستاوردهای 45 ساله انقلاب به درستی تبیین کنیم.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه‌ای بزرگ تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن روز حضور و نشان دادن اقتدار ملت در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن است و همه ملت ایران باید در کنار هم یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی این روز عظمت  انقلاب اسلامی را به رخ دشمن بکشند.

خطیب جمعه ملایر همچنین بر حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفندماه به‌عنوان تجلی اقتدار ملت ایران در صحنه‌ای دیگر تأکيد کرد و افزود: ملتی که در همه صحنه‌ها پای این انقلاب ایستاده حماسه‌ای دیگر را به یاری خدا خلق خواهند کرد.

ارزنده همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آیت‌الله مرحوم سیدمحمد میرشاهولد، رهبر مبارزات انقلاب ملایر  یادآور شد: 21 بهمن‌ماه به پاس تجلیل از خدمات ارزشمند این عالم بزرگ به‌عنوان روز ملی ملایر نامگذاری شده است که برنامه‌ای نیز با این عنوان در 21 بهمن‌ماه در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به 19 بهمن‌ماه، روز نیروی هوایی ضمن تبریک این روز به همه عزیزان نیروی هوایی گفت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی در 19 بهمن‌ماه سال 57 و آخرین نفس‌های رژیم طاغوت با بیعت با امام راحل باعث شدند تا ستون فقرات رژیم طاغوت بشکند و همین باعث اعطای یک قدرت عظیم به نیروهای انقلابی و مردمی شد که ثمره آن پیروزی انقلاب در 22 بهمن‌ماه بود.

انتهای پیام
captcha