رویداد ملی«ایران قوی» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4198849
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

رویداد ملی«ایران قوی» در کردستان اجرا می‌شود

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری رویداد ملی «ایران قوی» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این رویداد ملی در هشت قالب مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

رویداد ملی ایران قوی

به گزارش ایکنا از کردستان، سعید بیابانی، معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 20 بهمن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اجرای رویداد ملی «ایران قوی» همزمان با سراسر کشور در استان گفت: این رویداد ملی در قالب‌های گذرگاه انقلاب، سلام به آینده، محله نشاط، مسیر روشن، پرچم افتخار، فصل آگاهی، قاب دوازدهم و سرود افتخار اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب «گذرگاه انقلاب» این رویداد ایستگاه‌های فرهنگی - هنری تحت عنوان گذرگاه انقلاب با موضوعات غرفه کودکان، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای تئاتر و سرود، قاب ماندگار، گذر هنر(با هماهنگی بسیج هنرمندان) و رادیو انقلاب در یکی از خیابان‌ها اصلی برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به قالب‌های اجرایی بخش «سلام به آینده» اشاره و بیان کرد: برپایی کاروان شادی، راه‌اندازی ایستگاه سیار با موضوعات پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی و پخش کلیپ‌های کوتاه روشنگری از قالب‌های بخش «سلام به آینده» است.

وی ادامه داد: در قالب «محله نشاط» برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشن‌های میدانی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های جشن مبعث، شب ۲۲ بهمن همراه با بانگ الله اکبر، اعیاد شعبانیه، روز جوان و نیمه شعبان گنجانده شده است.

بیابانی اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون آزاد، مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو توسط شبکه روشنگری، هادیان سیاسی، مربیان صالحین، مروجین اجتماعی و کنشگران فرهنگی را از بخش‌های «مسیر روشن» ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: نصب پرچم ایران بر سر درب منازل و شهرک‌های مسکونی، نصب پوستر توسط اصناف، تهیه و نصب روزنامه دیواری در مساجد و محلات، اقدامات ابتکاری و خلاقیت نسبت به فضاسازی و آذین بندی مسجد نیز از بخش‌های مختلف قالب «پرچم افتخار» است.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مطالعه کتاب «شبهات انتخابات» و شرکت در مسابقه برخط آنلاین، تولید محتوا از متن کتاب یاد شده در قالب‌های متنوع پادکست، موشن گرافیک، عکس نوشته و کلیپ‌های کوتاه نیز از موارد قالب «فصل آگاهی» به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: در قالب «قاب دوازدهم» اکران فیلم در مدارس، مساجد و اماکن عمومی و سایر نقاط و در قالب «سرود افتخار» هم اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پرتردد و نقاط هدف در استان را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha