انتخابات، مهمترین مسئله ضروری روز است
کد خبر: 4198757
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مسئول کانون وابستگان سپاه نینوا:

انتخابات، مهمترین مسئله ضروری روز است

ابوطالب پسرکلو موضوع «انتخابات» را مسئله چالشی و ضروری روز برشمرد و گفت: دشمن با تمامی قوا و ظرفیت خود برای کمرنگ برگزار شدن انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

ابوطالب پسرکلو، مسئول کانون وابستگان سپاه نینوابه گزارش ایکنا از گلستان، ابوطالب پسرکلو، مسئول کانون وابستگان سپاه نینوا امروز، 19 بهمن ماه در محفل انس و مودت که در گرگان برگزار شد، گفت: عملیات والفجر 8، یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین عملیاتی بوده که سبب ماندگاری و تثبیت انقلاب اسلامی شد.

مسئول کانون وابستگان سپاه با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده‌ایم، اظهار کرد: این مسیر چهل‌وپنج ساله تا اکنون به افتخار طی شده و در هر لحظه یک حادثه برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.

پسرکلو موضوع «انتخابات» را مسئله چالشی و ضروری روز برشمرد و افزود: دشمن با تمامی قوا و ظرفیت خود برای کمرنگ برگزار شدن انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند، لذا بر همه مسلمانان انقلابی واجب است تا برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

وی با اشاره به منویات رهبری برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات، گفت: همه مردم با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای با صلابت برگزار شدن انتخابات بکوشیم.

انتهای پیام
captcha