جشن گلریزان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4198500
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
دوم اسفند

جشن گلریزان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

عضو هیئت امنای جشن گلریزان بیرجند از برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان کمک به کودکان بی‌بضاعت در آستانه سال نو خبر داد و گفت: مراسم امسال در دوم اسفندماه سال جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن مخابرات بیرجند برگزار خواهد شد.

نشست خبری سی و دومین جشن گلریزان در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامحسین علیزاده، عضو هیئت امنای جشن گلریزان بیرجند، چهارشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشن گلریزان بیرجند همه ساله با هدف تأمین هزینه‌های خرید کیف، کفش و لباس سال نو کودکان بی‌بضاعت برگزار می‌شود که این این رویداد با شماره ۲۰۵۷ در تاریخ ۲۹ بهمن‌‌ماه ۹۸ در میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه مراسم گلریزان شهرستان بیرجند از سنت‌های دیرین زورخانه‌ای است، گفت: این مراسم در شهرستان بیرجند به‌مناسبت‌های متفاوت برای کمک و تهیه لباس به دانش‌آموزان مستمند و بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

علیزاده از برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان کمک به کودکان بی‌بضاعت در آستانه سال نو خبر داد و گفت: مراسم امسال در دوم اسفندماه همزمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن مخابرات بیرجند برگزار خواهد شد.

عضو هیئت امنای جشن گلریزان بیرجند با اشاره به اینکه اولین چراغ جشن گلریزان امسال را خواهر شهید «فرهاد فیروزی» روشن کرد، تصریح کرد: حجم وجوهات نقدی اعطایی مردم در سی‌ویکمین جشن گلریزان که سال قبل برگزار شد، بیش از دو میلیارد تومان بوده که صرف خرید شش هزار و ۲۰۰ دست لباس شده است.

وی بیان کرد: البسه خریداری شده در بین مدارس شهرستان بیرجند و بخشی نیز از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدارس سطح استان توزیع و به دانش‌آموزان کم‌بضاعت تحویل می‌شود.

علیزاده یادآور شد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ نزد بانک صادرات و کمک‌های غیر نقدی خود را به دفتر هیئت ابوالفضلی بیرجند تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha